above Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hei. Kan ikke huske om jeg har spurt her før om dette spørsmålet, men satser på at jeg ikke har gjort det. Altså for noen uker siden kjørte jeg Opera som min nettleser. Jeg måtte ta en restart og skulle starte opp Opera igjen, så kom meldingen opp "Svarer ikke". Javel, tenkte jeg. Jeg avinstallerte det og installerte pånytt og prøvde igjen, men til ingen nytte. Jeg avinstallerte det igjen og fjernet absolutt alle filene som het noe med "Opera" fra "Programfiler" og fra regedit. Etter dette prøvde jeg å installere pånytt, men ikke f om det ville virke. I dag er det noen uker siden det skjedde og jeg ville prøve igjen, men ikke f om det nå heller vil fungere. Samme drittmelding kommer opp. Så nå søker jeg deres hjelp! Er det noen her som vet hva jeg kan gjøre for å fixe dette og hva problemet kan være? Vær snill å ikke kom med "Formater" for det gidd jeg rett og slett ikke. Er ikke så lenge siden jeg formaterte. Håper noen kan hjelpe meg og takk for alle svar!
Pey'J Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Er visstnok et kjent problem. Opera 8.01 er på vei. Betaen ligger på Opera Forumet. Programmer.no: Forhåndsvisning av Opera 8.01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå