Gå til innhold

Diskuter NFS Most Wanted!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
NFS:Porsche hadde jo faktisk ett snev av realisme. De bilene oppførte seg faktisk litt som Porscher gjør.

Og en knust frontrute vil jeg ikke kalle noen skademodell. Ta Porsche og NFS 3. De hadde skademodeller som faktisk betydde noe, ikke veldig reailstisk, men ett steg i riktig retning. NFS:U ødela den underholdningsverdien NFS-serien hadde for min del. Masse latterlig trimming og styling som ikke har noe å si egentlig. Diverse "forskjellige" trimdeler som gjorde akkurat det samme. Men det gjør vel ingenting ettersom folk ikke stiller krav, bare det ser pent ut og følger mainstream hypen.......

saken er at NFS gikk over til en litt annen type bilspill da underground versjonene kom, og ikke alle liker å style og trimme biler på den måten. jeg er enig i at porsche er det beste NFS spillet, mene jeg liker underground og har stor tro på most wanted også fordi jeg liker den type bilspill like mye

NFS er bygd for fart og spenning og de leverer alltid med topp kvalitet og som Civilix sier, de har alltid vært først og størst i sin sjanger. hvor mange andre bilspill av samme type spille man like mye? jeg vet ikke om noen i alle fall.

NFS 1 har jeg ike spillt så mye, mene 2'ern ble mye splitt screen med en kompis og en del over netverk. jeg har også runda NFS 3 minst 2 ganger, NFS 4 minst 3-4 ganger, porsche i alle fall 3 ganger, hot pursuit et par ganger, og underground 1 og 2 har jeg spillt igjennom minst 5 ganger totalt, plus masse kjøring på lan med alle sammen

btw det var skademotor på NFS 4 også, husker godt at det spruta gnister lang vei etter et par runder med La Nina bilen (som var sykt dyr å reparere)

NFS 1 og 2 og underground 1 og 2 er de uten skade motor så langt, håper at most wanted får det og ikke bare sånn drittopplegg som de har lagt inn i drag for å gjøre det vanskeligere

sukk, sku bare ønske at motor city kom i en ofline utgave... :hm:

Endret av Spirre
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var vel skader i NFS 4 også ja. Begynner å bli lenge siden nå...

Har GT4, men synes det spillet prøver litt for hardt å være noe det ikke er.

Må vel gå å få en slags mellomting, sånn som NFS Porsche. Håper Most Wanted drar serien i den retningen igjen. Men det er vel for mye å håpe på egentlig...

Skrevet (endret)

det GT4 mangler er bra lyd på bilene, spesielt de med flere enn 4 stempler. mene det prøver ikke å være noe som heløt spør du meg, det er tidenes bilspill til PS2 og er så og si feilfritt, med unntak av litt laber lyd, og litt for mange versjoner av samme bil (som egentlig ikke er no stort problem)

edit: leif er mer aktiv på denne tida gitt

Endret av Spirre
Skrevet

Ja lyden suger på GT4, og det irriterer. Men det som irriterer meg mest, er at de kaller det "the most realistic driving simulator". Vil ikke kalle det noe simulator på noen måte, og så fantastisk realistisk er det heller ikke.

Men nå burde vi kanskje ikke spore av tråden helt her.

Skrevet (endret)

fikk meg en vekker når jeg testa gtr og burns rally når det kom til realisme ja, mene GT serien er nå engang GT serien :love:

sorry for oftopic, skal slutte nå :)

Endret av Spirre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...