blablabla21 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Ikke for å reklamere for Narvesen, Linux-Magazine UK eller SUSE, men i det nyeste nummeret følger en dobbeltlags dvd med hele distroen gratis... det eneste man ikke får er support.
pgdx Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Men da støtter man ikke Narvesen, Linux-Magazine UK eller SUSE.
olear Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Men da støtter man ikke Narvesen, Linux-Magazine UK eller SUSE. Narvesen er vel ikke akkurat noe jeg vil støtte, de svindler kundene med absurde priser.
pgdx Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Men da støtter man ikke Narvesen, Linux-Magazine UK eller SUSE. Narvesen er vel ikke akkurat noe jeg vil støtte, de svindler kundene med absurde priser. Det er helt korrekt. Men kanskje å kjøpe bladet, oppfordrer det og andre blad til oftere å hive med GNU/Linux-distroer som siden blir kjøpt mer og brukt mer. Men whatever. Jeg kommer ikke til å kjøpe det. Svidde opp studielånet mitt på platekompaniet i forgårs.
blablabla21 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Jeg får det hjem i postkassen så jeg betaler ikke halvparten av det det koster på narvesen;) Visste ikke at det var gratis, men det tar noen timer å laste ned 7Gb også da...
LessThanJake Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Visste ikke at det var gratis. Velkommen til Linuxverden, her er "alt" gratis. Og ikke minst fritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå