spøkelset Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Tittelen sier vel det meste. Er lei av å betale porto når jeg bare skal bestille en liten ting. Er det noen som vet om en butikk som selger casemods og div. i sandnes/stavanger?
entonic Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 kan se på startit ved kilden. eller vet jeg desverre ikke
Prodigy_ Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) Komplett.no har såvidt jeg vet lager i stavanger Nei, Komplett.no har lager i Sandefjord. Hovedkontoret vårt med bl.a. direktesalg (Internett, telefon o.l.), administrasjon og lager ligger i Sandefjord. Endret 20. mai 2005 av Prodigy_
Lucas Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg gidder ikke lage en ny tråd, håper ikke det gjør noe jeg spør her ! Finnes det noen shops i Trondheim da ? skal på klassetur der på Tirsdag, og kanksje lurt å benytte sjangsen da ! skal bo i sentrum, så kan ikke reke over hele byen noen som vet ?
eucalor Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det er vel mye lettere om alle leser sticky-tråden i forumet her istedet for å spør de samme spørsmålene gang på gang?
[dtb]Vandal Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Datakjeden Trondheim i Fjordgata har en del case mods. Datakjeden Stavanger åpner butikk ved siden av Kvadrat 16. juni.
El Matador Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Vandal' date='24/05/2005 : 10:28'] Datakjeden Trondheim i Fjordgata har en del case mods. Datakjeden Stavanger åpner butikk ved siden av Kvadrat 16. juni. Takk, digg! Men hvorfor så langt borte i fra sentrum?
Allviteren Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg skulle ønkse noen kunne åpne en butikk i sentrum, så slipper jeg å busse hele dagen...
Datasmurf Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Yes! Endelig åpner Datakjeden i Stavanger. Ble lei av å bestille deler stadig vekk når jeg er der nede:P Var ei spill/datasjappe i Løkkeveien jeg brukte, men så gikk de konkurs og solgte unna alt i en fei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå