Datasmurf Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Dette har jeg en følelse av ikke er så altfor stort omdiskutert/omtalt emne, selv om det kanskje er andre kabal-nerder der ute som interesser seg for det samme som jeg. Historien til "sol.exe". Hvem laget det, når ble det først tatt med i Windows, finnes det støttegrupper for folk som er avhengig av det osv. Er det flere der ute som meg, som går med en (liten/stor) interesse for Windows Solitaire, sol.exe?
danno_O Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hahahah, du lagde akkurat den mest orginale PC-Spilltråden jeg har sett. Jeg har selv aldri vært noen fan av solitaire. Jeg skjønner det ikke helt. (PM meg for bruksanvisning) Men jeg er en jævel på hjerter!
PeeJay Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 | Kan noen si meg hvordan man skal kommandere noen til å sykle? "Hvis ikke du sykler nå, så <sett inn trussel her>!"
Datasmurf Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 | Kan noen si meg hvordan man skal kommandere noen til å sykle? "Hvis ikke du sykler nå, så <sett inn trussel her>!" WTF? :S Hva har sykling og kommandering av det med kabal å gjøre?
vivastar Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) | Kan noen si meg hvordan man skal kommandere noen til å sykle? "Hvis ikke du sykler nå, så <sett inn trussel her>!" WTF?? Men noen som har syke tider i Kabal da?? selv har jeg en personlig rekord på 43 sekunder! Endret 20. mai 2005 av vivastar
danno_O Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 | Kan noen si meg hvordan man skal kommandere noen til å sykle? "Hvis ikke du sykler nå, så <sett inn trussel her>!" Ikke mange som skjønte den, bortsett fra meg. (sjekk signaturen min)
Datasmurf Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 | Kan noen si meg hvordan man skal kommandere noen til å sykle? "Hvis ikke du sykler nå, så <sett inn trussel her>!" Ikke mange som skjønte den, bortsett fra meg. (sjekk signaturen min) Ah Nå skjønner jeg:P Tror jeg. Satser på det:P
Chasseur Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Ekke så god i kabal jeg, men minesveiper, der er jeg god! Rekken på liten er 6 sekunder uten vill klikking ^^..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå