mJ_Msv Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Heisann, har "dessverre" et Logitech Wingman Formula Force Ratt (Serielt) og vil så gjerne bruke det i xp'n min. Men etter som eg har funnet ut så støtter ikke logitech sine drivere serial i xp... Er det noen som har funnet noen løsning på dette på noe vis, eller er dette rattet bare skrap nå?, er jo litt synd, var jo et knakende godt ratt, og er det fortsatt... Lest litt om at vist du fikk kobla det til gameport så funka det kansje, men ikke sett at noen har bekreftet dette... Så mitt spørsmål er egentlig om noen har fått dette til å fungere under xp (Har ikke gameport selv, men vil vurdere å få innstallert et lydkort med det på om det skulle vise seg å fungere) Eventuelt om noen har en modifisert driver ellerno som hadde fått dette til å fungere, tvilsomt vel, men man kan jo alltids håpe.... Jaja, er takknemmelig for tilbakemeldinger ivertfall om noen har noe vetig på hjertet... MVH Helge
koda Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Noen som vet noe mer om dette? Rattet vises kun som "unknown device" i Device manager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå