AntatraCK Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Jeg er hunter og bruker Freezetrap Helper, men den gir bare en error message når den starter tellinga. Noen som vet noe om denne addonen ? En ting til, jeg bruker også ICU, en addon som viser meg class lvl rase og diverse i tillegg til track humanoids. Har sett at folk snakker om at den er ulovlig, noen som vet mer om dette ? her er link: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=873 og: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=180 på forhånd, takk.
d0ppler Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) jeg er lvl 53 hunter og har aldri hørt om Freezetrap helper, er dette en macro? Den andre addon'en høres ut som skikkelig juks, og vil anta at kontoen din vil bli stengt hvis en GM (les: Blizzard) finner ut at du bruker den. Ihvertfall hvis det er slik som jeg har forstått, at når du bruker track humanoids, så får du i tillegg vite hvilken klasse og lvl folkene er på. Endret 20. mai 2005 av dga01
AntatraCK Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 jeg er lvl 53 hunter og har aldri hørt om Freezetrap helper, er dette en macro? dette er en addon som gir deg en timer på freeze trapen din. Den sier hvor lenge det er til mobben/spilleren bryter ut av trapen. Har du noen link til der blizzard sier at ICU er banned ?
Aiven Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 jeg er lvl 53 hunter og har aldri hørt om Freezetrap helper, er dette en macro? dette er en addon som gir deg en timer på freeze trapen din. Den sier hvor lenge det er til mobben/spilleren bryter ut av trapen. Har du noen link til der blizzard sier at ICU er banned ? Det er vel bare npc's?
AntatraCK Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 (endret) Nei, den viser ALLE og alt om dem. Endret 22. mai 2005 av Antatra
Aiven Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Nei, den viser ALLE og alt om dem. Ville IKKE turt å bruke det.
AntatraCK Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Har sletta den nå, men jeg sender en mail til blizzard just in case. Viss den ikke er ulovlig gir den meg en stor fordel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå