zilch Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Holder på å lære meg mining og har fått en skill på 75 nå. Problemet mitt er at jeg finner bare copper veins uansett hvor jeg leter. På find minerals står det at jeg kan kun tracke ett mineral om gangen. Er det en måte å få denne til å lete etter tin veins istedenfor copper? eller er det bare jeg som har misforstått hele opplegget?
tigergutten Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Du finner bare kopper fordi du går i lave levels områder... Anngående track så finner den alle typer mineraler (er bare det at du kan velge å tracke dyr, mennesker, elementals, demoner osv)...
chokke Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 du kan bare tracke en ting om gangen, men ikke en type gruva osv. Du kan tracke alle gruver, alle undeads, alle beasts, alle humanoids, alle blomster osv, men kun en av de om gangen.
zilch Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Da forstår jeg litt mer. Tusen takk for hjelpen. Hvilke plasser vil dere annbefale meg å lete etter andre mineraler? Jeg er level 16, spiller som horde
chokke Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 urotar er fylt opp med copper, og tin finnes noen få steder, men finner det ikke så ofte selv.
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Kom deg over til The Barrens og til Crossroads. Som lvl16 skulle du vel egentlig ha vært der allerede, men men. Det er en del kobber i fjellene rundt Crossroads. Går du litt lengre ned (mellom Wailing Caverns og 1000 needles) blir det litt mer tinn innimellom. Tviler på at det er noe særlig med tinn i Durotar, egentlig.
chokke Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 i hodet mitt stemte det Jeg vet at det ikke finnes tin der men tenkte at jeg skrev crossraods videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå