Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

hjelp til lekse, haster!


Anbefalte innlegg

sitter her med ein oppgåve eg ikkje får til og har ikkje tid til å sitte å tenke meir no så eg tenkte at det kanskje er noen her som vil hjelpe

 

 

Oppgåven:

 

Miljø/etikk/tryggleik/lover

 

1.Forklara hva som ligg i omgrepa.

2.Visa til bedrifta sin miljøprofil. Forklara yrkesetikk og tryggleik. Visa lover.

3.Grunngi, vurdera bedrifta sine tiltak på desse områda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da har eg lagt eit forslag, kom med kommentarer

 

 

Miljø:

 

Miljøet er delt inn i to deler, det fysiske miljøet og det psykososiala miljøet.

Det fysiske miljøet er korleis plassen er, godt belysning, godt inneklima, akseptabelt støynivå, godt utstyr og gode løysningar, det vil seie at mindre personar kan bli skaddet eller sjuke, og at dei trivest betre der og kommer tilbake igjen.

Det psykososiale miljøet er trivselen på den plassen, om folk blir mobbet, om personane trivest på plassen og smiler og oppfører seg fint, visst alle personane gjør det så er det mykje kjekkare for dei å ver der og ha det kjekt saman med andre personar.

Lenke til kommentar

da har eg lagt enda eit til forslag, bare til å komme med kommentarer

 

 

Etikk:

 

Etikk handlar om reglar for kva dei fleste av oss meinar er rette eller feil handlemåtar overfor medmenneske.

Slike regler finnest i alle yrker, me snakkar då om arbeidsetikk, desse reglane kan enten ver nedskrevet eller så eksisterer dei som uskrivne reglar.

 

For eksempel:

Visst nokon blir skaddet på ein fotball kamp så må den som har ballen skyte den over sidelinja, sånn at spelaren kan få behandling med ein gang, og etter behandlinga så må dei som fekk innkastet kasta ballen tilbake til dei som spente ballen ut over linja.

Lenke til kommentar

enda eit til forslag

 

 

BTW: denne oppgåven skal leverest inn seinest klokken 3 idag og derfor håper eg på at nokon kan komme med forslag på eventuele forbedringar

 

 

 

Forslag:

 

Tryggleik:

 

Tryggleiken er ganske viktig, visst det for eksempel er dårlig tryggleik på ein arbeidsplass så er det større sjanse for at det skjer uhell, visst det er god tryggleik så kan arbeidarane føla seg tryggare på arbeidsplassen og då er det enklare å jobbe der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...