Gå til innhold

kan noen forklare meg dette med honour systemet?


Anbefalte innlegg

hei har et lite spørsmål om honour systemet, jeg har pvpet mye denne uken, mye for meg i hvertfall, sanket sammen 7000 CP, håpet i hvertfall å få rang 5, var rang 4 i forige uke, men det fikk jeg ikke, standingen min økte i fra 376 til 220, greit tenkte jeg, pvpa ikke nok da, men så kom jeg over noe rart, en i rank 6, knight, hadde ikke skaffa halvparten av den samme mengden CP som meg, han hadde standing 400 ett eller annet, men fortsatt 2 ranger over meg.

 

kan noen forklare meg dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Max rank nå er 9, tror bare en (den med mest cp siden starten av systemet) på hver side har den ranken. Et par fler på rank 8, osv. Ganske logisk egentlig...!

 

Jeg selv synes de også skulle opplyst om samlet plassering på infoen. Eller lagd en slags chart med navn på topp hundre, eller alle for den sakens skyld.

Lenke til kommentar

usikker på om dette passer til topic, men hva kan jeg gjøre etter at jeg har oppnådd en rank? Har nå fått Corporal foran navnet mitt, noe som gjør at det er enda vanskeligere å gjemme seg siden skriften blir så lang. Nok om det, har set at jeg kan få en team insigna trinket eller noe i den duren med denne graden, men HVOR henter/kjøper jeg den?

Har det kommet en eller annen "PvP-shop" i byene?

Lenke til kommentar
Max rank nå er 9, tror bare en (den med mest cp siden starten av systemet) på hver side har den ranken. Et par fler på rank 8, osv. Ganske logisk egentlig...!

 

Tja på EU-Silvermoon er det Perl og meg som er rank 9. Vi er begge Horde og på serveren er det ingen alliance som er rank 9.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
sukk trodde jeg hadde pvpa nok alle ukene jeg, sammler ca 6000 i uka, jaja får bare prøve hardere da :)

 

takker for alle svar.

6000 på en uke ?

 

er mindre enn jeg får på en dag med PvP.

Lenke til kommentar
Det er temmelig variert hvor lett det er å få pvp points med de forskjellige klassene..

 

Og forskjell fra server til server og faction til faction. F.eks på EU-Silvermoon fikk jeg forrige uke over 75000 CP, mens #1 på Alliance fikk under 20000 CP synes jeg å huske. Så Horde får CP mye lettere, mye p.g.a at siden Horde er så få, må Alliance drepe samme person om og om igjen. (2 kill 75% honor, 3 kill 50% honor, 4 kill 25% honor, 5 kill 0% honor).

 

Så på noen servere er 30.000 CP lite, mens andre er 10.000 CP mye.

Lenke til kommentar
hei har et lite spørsmål om honour systemet, jeg har pvpet mye denne uken, mye for meg i hvertfall, sanket sammen 7000 CP, håpet i hvertfall å få rang 5, var rang 4 i forige uke, men det fikk jeg ikke, standingen min økte i fra 376 til 220, greit tenkte jeg, pvpa ikke nok da, men så kom jeg over noe rart, en i rank 6, knight, hadde ikke skaffa halvparten av den samme mengden CP som meg, han hadde standing 400 ett eller annet, men fortsatt 2 ranger over meg.

 

kan noen forklare meg dette?

det har med level å gjøre,høyere level går opp i ranks raskere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...