bjs Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 kansje feil navn(?) men eg bestilte ny data og skulle bygge men så passer ikkje den store kabelen fra strømforsyningen i hovedkortet.. det er 20 pins (?) i kabelen og 24 hull i hovedkortet.. må eg bytte strømforsyning? PS: er ikkje ekspert på området så viss eg ikkje har uttrykka meg riktig, si fra så skal eg se om eg kan omformulere det
gsn Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Formuleringen din stemmer nokk den, og du trenger ikke kjøpe ny strømforsyning, la de 4 nederste eller 4 øverste pinnene (spørs på hovekortet) være tomme, du vill se hvor det passer.
bjs Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 oki takk så det er ingen fare om de er tomme altså
Airborne Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 la pinnen som holder kontakten på plass stå mot festet. deretter finner du hullene slik at den passer. Jeg har selv det sånn og det fungerer utmerket, ingen problemer
srbz Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Nei, du kan kjøpe deg en : slik billigere fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306332&cks=PRL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå