Gå til innhold

Trenger råd ved retunering av BenQ FP937s+


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har kjøpt en BenQ FP937s+ fra Mpx. det viste seg at denne hadde en pixelfeil. Jeg vurderer nå å levere den inn igjen å få en ny siden det enda ikke har gått 2 uker. er dette mulig? kan jeg be om å få en lik skjerm tilbake? må jeg betale frakten?

 

jeg har forstått det slik at pixelfeil er relativt vanlig på disse skjermene, så er jeg kanskje heldig med bare en ødlagt pixel? det ville vere dumt å levere den inn og nå en ny med 4 pixelfeil. Hva ville dere gjordt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hvis pixelfeilen er mer enn 2 cm fra sidekantene, kan du få den erstattet av BenQ.

2. Du kan benytte angrefristen helt til du får en skjerm som du er fornøyd med, du trenger ingen grunn til å benytte deg av angrefristen. Jeg er nå i ferd med å returnere min 3.skjerm grunnet pixelfeil, den første var den samme som din, de to siste er av typen Lacie Photonvision 2.

Du må selv betale frakten, men du skal få igjen pengene du betalte for å få den fraktet til deg.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg noen skjermtester, men jeg var hvertfall veldig fornøyd med skjermen. Kunne ikke se noe etterslep og jeg syntes fargene var helt greie. Det jeg var misfornøyd med var baklys, som ødela endel ved nattscener i diverse filmer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har også kjøpt denne skjermen og fikk den uheldighvis med en skadet pixel skjerm. Men det jeg lurer på er om jeg burde ta kontakt med mpx eller skal jeg ringe direkte til BenQ?

 

Har prøvd å ringe 235 000 62, men siden det er helg kommer det det bare en svarer, men stemmen til svareren er jo ikke norsk :roll: Så er det nummeret til BenQ Norge?

 

Har jeg mulighet for å få en ny lik skjerm på garantien som ikke har pixelfeil? selv om jeg bare har 1 pixel som er skadet.

 

Mvh Bogge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...