Gå til innhold

Windows Media Player spiller ikke av fra nettet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, jeg blir så sint! :mad:

Når jeg skal se en video som er lagt ut på nettet som har endelsen .wmp, så funker det ikke i det hele tatt. Windows media player ruta kommer opp på sia, men det står ikke buffering eller no som helst. De er bare helt svart. Iblandt funker det faktisk å se på .wmp filmer på nettet, men de fleste gangene laster den ikke filmen i det hele tatt. Quick time funker fint å se på. Jeg har den nyeste versjonen av windows media player og alt er fint, utenom denne ene tingen :mad: Har noen opplevd det samme? Vet noen hvordan jeg kan fikse dette problemet? Har nemlig lyst til å se ps3 presse-konferansen, men det får jeg jo ikke til når windows media player ikke greier å laste videon.

Tusen takk for alle svar.

Anders

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det på denne siden du har prøvd å se pressekonferansen? I så fall kan jeg trøste deg med at det ikke fungerer hos meg heller, verken i Firefox, Opera eller IE. Så sansynligvis er det ikke WMP som er problemet, men et eller annet med selve streaming-filmen.

Skrevet (endret)
Er det på denne siden du har prøvd å se pressekonferansen? I så fall kan jeg trøste deg med at det ikke fungerer hos meg heller, verken i Firefox, Opera eller IE. Så sansynligvis er det ikke WMP som er problemet, men et eller annet med selve streaming-filmen.

Har prøvd der ja, og det funker ikke. Kan godt stemme det er noe galt med streamingen der, men jeg får ikke spillt av filmer fra andre sider. F.eks HER

EDIT: Når jeg laster opp en side med en film, så tar det 2 sek før firefox slutter å jobbe.

Det var faktisk en periode på 3 dager hvor det funka helt fint å se slike filmer på nettet, men så plutselig funket det ikke igjen. Det betyr vel kansje at jeg har skrudd av/på et eller annet i windows. Men jeg veit ikke hva det kan være :hmm:

Bildet jeg har lagt til viser hva som skjer:

post-104-1116426194_thumb.jpg

Endret av Andyax
Skrevet

Gå på innstillingene til mp å velg at den skal bruke samme instillinger som explorer for acsess til nette! Da burde det funke!

Skrevet

Hva mener du? Er det her jeg gjør det? (se bildet under)

Har prøvd å sette den på "Bruk proxy-innstillingene til webleseren" før, men det har ikke gjort saken noe bedre :(

Å. Jeg blir så irritert. Føler jeg er den eneste i hele verden som har dette problemet! :no: Hadde vært så utrolig taknemlig hvis noen greide å hjelpe meg!

Anders

post-104-1116511647_thumb.jpg

Skrevet

Hmm det var det som var problemet mitt når det skjedde hos meg! Men da skal den vel stå på automatisk da! Forsøk å reinstallert da? kan funke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...