hemo Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Eg har installert Firefox på datamaskina til ein del databrukarar med begrensa kunnskap om Spyware og fare ved surfing på nett. Desse personane har nok også begrensa kunnskap eller pågangsmot til å sjå til at Firefox er oppdatert og fersk. På ein maskin med den gamle Firefox 1.0.3 fekk eg inga melding om at nye oppdateringar var tilgjengeleg. Eg sjekka også at innstilinga for automatisk sjekk var aktiv under Verktøy, Innstillinger, Avansert, Programvareoppdatering. Når eg bruker knappen "Sjekk nå", får eg meldinga Firefox fant ingen tilgjengelige oppdateringer. Firefox oppdaget problemer under oppdateringer av noen elementer. Når eg klikker Detaljer, får eg melding om at komponenten Firefox ikkje klarte å "se etter oppdateringer for", var: Firefox (default). Om dette gjeld for dei andre også, er det jo faktisk ganske ille! Då gjer jo Firefox at brukarar med avgrensa kunnskap får dårlegare vern, når dei surfar på Internett. Eg angrar såfall på at eg gjekk ut å fortalte at Firefox var ein tryggare nettlesar :-(
miCro Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Har du lagt til skins på de utgavene av Firefox dette skjedde med? Jeg har hatt problemer med samme feilmelding når det gjelder oppdatering av skins. Alle andre utvidelser har jeg uten problem oppdatert gjennom Firefox.
hemo Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Ingen Skins, nei... Bare Foxytunes og Adblock. På ein Firefox 1.0.3 under Windows XP sp2 fekk eg i dag opp tips om oppgradering. Den peiker rett nok til engelsk FF, men der er såfall eit lite hint til brukaren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå