Edstro Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Hei eg har nettop begynnt og spille wow og eg er helt hekta. Men nå har eg hørt at det er mulig at eg kan flytte min spiller over til en annen sørver. Er dette mulig? "Move a Character" Eg går inn på www.wow-europe.com og velger Move a Character på siden der. Også ber wow meg om og logge meg inn. Men når eg har logget meg inn så ser eg at min spiller ikkje liger under i listen. Dette står der: Below you will see a listing of all characters associated with your account, across all realms. If one or more of your characters are eligible to move, this page will allow you to move those characters to a predetermined low population realm. Please note that only characters on high population realms are eligible for transfer. To see what realms are currently high population, check the Realm Status page. Also note that you will not be able to explicitly choose which realm you’d like to move to. Instead, the new realm is determined automatically and displayed in the "Destination Realm" column below. For answers to common questions, please check out our Character Move F.A.Q. To move your character, simply click on the red "Move Character" arrow , if available. Under dette så er der en liste og der er ikkje spiller min. Vis eg har oppfattet dette feil så si ifra. Eg er dårlig i engelsk Er der noen som har testet ut dette før? Hjelp :)
Canute Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Det er bare enkelte servere hvor en får lov til å flytte over karakteren til en annen server. Du er antangentligvis ikke på en av de.
Gjest medlem-75284 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Hvilken server spiller du på med den charractern du vil bytte?
Edstro Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 (endret) Eg spiller på Deathwing serveren. Og eg er Tauren Shaman. Endret 17. mai 2005 av eddielie30
Pug Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Fra wow-eu: High Pop Realms (Origin) -> Low Pop Realms (Destination) Silvermoon (PvE) -> Turalyon (PvE) Bloodscalp (PvP) -> Kor'gall (PvP) Burning Legion (PvP) -> Kor'gall (PvP) Shattered Hand (PvP) -> Kor'gall (PvP) Skullcrusher (PvP) -> Kor'gall (PvP) Stormscale (PvP) -> Kor'gall (PvP) Som du ser er ikke Deathwing listet.
Gjest medlem-75284 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 (endret) Du er ikke på noen av de serverne som er "high-populated(eller noe sånt )" se på listen nedenfor, derfor kan ikke du flytte en charracter. Silvermoon (PvE) -> Turalyon (PvE) Bloodscalp (PvP) -> Kor'gall (PvP) Burning Legion (PvP) -> Kor'gall (PvP) Shattered Hand (PvP) -> Kor'gall (PvP) Skullcrusher (PvP) -> Kor'gall (PvP) Stormscale (PvP) -> Kor'gall (PvP) Edit: huff farge Endret 17. mai 2005 av medlem-75284
Edstro Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Eg ser det ja. Finnes der andre måter eg kan gjøre dette på da?
Gjest medlem-75284 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 (endret) Du må nokk vente til at serveren din kommer på lista Endret 17. mai 2005 av medlem-75284
Edstro Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Der står jo på server lista at den sørveren er veldig populær.
Edstro Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 (endret) Har et spørsmål til. Eg vil starte en guild. Hvordan gjør eg det? Hva trenger eg? Endret 17. mai 2005 av eddielie30
Gjest medlem-75284 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Her er en link til til den offisielle siden til wow, der står det litt om det. LINK!
Edstro Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 1. Hva er eb guild master og vor finner eg en? Finnes der en i thunder bluff? 2. Hva er en Guild Charter?
Gjest medlem-75284 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 1. En guildmaster er han du går til får å lage en guild. Dra til en av de store byene. 2. Guild charter er en ting du får av guild masteren som du skal "legge folk" til i, sånn at guilden kan bli til.
Edstro Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Også står der og at eg må adde 9 andre personer. Koster det noe penger og starte en guild?
Gjest medlem-75284 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Det koster penger å lage en guild hvor mye husker jeg ikke. Ja du må ha 9 spillere som vil være med i guilden din før guilden er ferdig laget..
MrLee Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 og merk at det er/var en bug som gjorde at du får en "A guild with that name already exists" melding hvis det tar for lang tid å samle de 9 signaturene... så prøv å line opp 9 stk før du skaffer charter.. (eller er denne fikset?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå