Acurus Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Jeg tenkte og bygge en Rogue kunn for endgame instancer. Det er fordi jeg spiller på Earthen Ring som er en RP (pve) server. Så tar vi pvp i battlegrounds når jeg er lei av instancer. Derfor har jeg ikke tatt med noen stealth talenter fordi jeg synst ikke det hører hjemme i instancer. Det eneste jeg bruker stealth til er en skjelden sap. Opner alltid me cheapshot fordi det er fint med et ekstra combo point, men det kan jeg fint uten talenter og. Men nok forklaring her er builden min. håper å få noen gode tilbake meldinger med gode tips om hva som kunne blitt bytta ut mot hva. Personlige erfaringer med de forskjellige talenta hadde og vert fint og høre. Class: Rogue Level: 60 -------------------------------------------------------------------------------- Assassination Talents (33 points) Improved Eviscerate - 3/3 points Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%. Malice - 5/5 points Increases your critical strike chance by 5%. Ruthlessness - 3/3 points Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target. Relentless Strikes - 1/1 point Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy. Lethality - 5/5 points Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, or Hemorrhage abilities by 30%. Vile Poisons - 5/5 points Increases the damage dealt by your poisons by 15%. Cold Blood - 1/1 point When activated, increases the critical strike chance of your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Eviscerate by 100%. Improved Deadly Poison - 5/5 points Increases the chance to apply Deadly Poison to your target by 15%. Seal Fate - 5/5 points Your critical strikes from abilities that add combo points have a 100% chance to add an additional combo point. Combat Talents (18 points) Improved Sinister Strike - 2/2 points Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy. Lightning Reflexes - 5/5 points Increases your Dodge chance by 5%. Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. Precision - 5/5 points Increases your chance to hit with melee weapons by 5%. Riposte - 1/1 point A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 6 seconds. Subtlety Talents (0 points) None Og et bilde av treet. Endret 17. mai 2005 av kule-ku Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) var jo ikke så veldig orginal ville hatt 1 point på 10 mer energy liker også bedre instant posion Endret 17. mai 2005 av Vegard87 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Føler instant poison drar for mye agro i Instancer derfor har eg ikkje satt noe på den. Orginal var heller ikkje planen Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 ville også kjørt et poeng på vigor (er det ikke det det heter husker ikke i farta). Etterhvert får du kanskje nightslayer gear. Og da kan du etterhvert få ti til, altså 120 totalt i energy. Og da er du en gående dødsmaskin Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 ja men viss han setter 1 point i vigor mister han riposte... og vigor er vell mest nyttig viss han får tak i det andre settet som gir +10 energi. Så viss han setter 1 point i vigor bør han prøve å få tak i det andre settet, som gjør at han vill ha totalt 120 energi. Til da ville jeg droppa vigor og heller respecce når han har fått tak i det settet (som jeg absolutt ikke klarer å huske navnet på ) Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Men alt i alt så kan vi si at dette er en fin pve build? Dette blir 3 gangen jeg resetter og håper nå at jeg blir fornøyd.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 hvordan vil dere anbefale en fin/dødelig ambush build? Digg å critte 700 i lvl 39 på en ambush. Mitt utkast på sub treet. Rapid Concealment Rank 5 Master of Deception Rank 5 Camouflage Rank 5 Opportunity Rank 5 Improved Ambush Rank 3 Improved Sap Rank 3 Preparation Rank 1 Improved Cheap Shot Rank 2 Hemorrhage Rank 1 Premeditation Rank 1 Subtlety Total: 31 Hva annet burde jeg satse på, bruker dagger/sverd i stealth og bytter etter stealth. Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 hvordan vil dere anbefale en fin/dødelig ambush build?Digg å critte 700 i lvl 39 på en ambush. Mitt utkast på sub treet. Rapid Concealment Rank 5 Master of Deception Rank 5 Camouflage Rank 5 Opportunity Rank 5 Improved Ambush Rank 3 Improved Sap Rank 3 Preparation Rank 1 Improved Cheap Shot Rank 2 Hemorrhage Rank 1 Premeditation Rank 1 Subtlety Total: 31 Hva annet burde jeg satse på, bruker dagger/sverd i stealth og bytter etter stealth. går du for ambush burde du bygge deg opp til cold blood i assasination treet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå