Gå til innhold

6600GT! høres ut som den går i stykker.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg tror grafikk kortet har feilen! da jeg sitter f.eks å spiller i 1-2 timer så begynner enten grafikk kort viften elr cpu viften(mest sannsynlig grafikk kortet) å lage snåle rastle(gnistre) lyder. har ikke en måte å forklare det på enn: tssssssssssssssssrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtjjssssssssssssssssssssssssssssssssrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. mens til vanlig er det mer: hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kan det ha sotte seg fast noe i viften? men den går fint når jeg ikke spiller, og rart nåkk, dette har ikke skjedd før...

Moderatoredit: Beklager stengning på feil grunnlag for en stund siden. Tråden åpnes igjen og har fått fjernet et banneord fra tittelen. mvh. Simen1

Endret av Simen1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjermkortet mitt lager sånn lyd den: Vrooom vrooom putt putt putt. :fun:

Har du sett litt nærmere på skjermkortet (og resten av pcen) ?

Dessuten kan du kanskje forklare problemet litt bedre istedenfor å skrive at det kommer en

tssssssssssssssssrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtjjssssssssssssssssssssssssssssssssrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
lyd fra skjermkortet ditt.

Men fra alvor til enda mer alvor: Skjermkortet mitt lagde sånne lyder engang. Da satt ikke vifta godt nok fast, og den slo nedi når den gikk rundt.

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet (endret)

Slettet :blush:

Endret av Slettes-xwByZdFZ
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet
jeg tror grafikk kortet har feilen! da jeg sitter f.eks å spiller i 1-2 timer så begynner enten grafikk kort viften elr cpu viften(mest sannsynlig grafikk kortet) å lage snåle rastle(gnistre) lyder. har ikke en måte å forklare det på enn: tssssssssssssssssrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtjjssssssssssssssssssssssssssssssssrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. mens til vanlig er det mer: hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kan det ha sotte seg fast noe i viften? men den går fint når jeg ikke spiller, og rart nåkk, dette har ikke skjedd før...

Moderatoredit: Beklager stengning på feil grunnlag for en stund siden. Tråden åpnes igjen og har fått fjernet et banneord fra tittelen. mvh. Simen1

_L_O_L_ sier jeg bare :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...