Gå til innhold

16. mai feiring i wow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppfordrer herved til en fest med drikke og fyrverkeri i en tavern i f.eks Stormwind i kveld. Blir jo 17. mai tog i morgen, så jeg tenkte at dette kunne være litt morsomt. :!: Vi i vår guild skal iaff samles i SW i kveld og drikke vekk noe gull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo bare på fun da din *#¤%#¤!!, har sikkert ett mer sosialt liv enn deg btw..

sorry, blr bare så irritert!

*warning + 20%: det er ikkje hyggeleg når du seier slik til folk som oppførar seg som om dei var vridd i haude, ellers ha ein god dag!*

Skrevet
det er jo bare på fun da din *#¤%#¤!!, har sikkert ett mer sosialt liv enn deg btw..

*warning + 20%: det er ikkje hyggeleg når du seier slik til folk som oppførar seg som om dei var vridd i haude, ellers ha ein god dag!*

Ro deg deg ned....... det var en spøk, å jeg tviler på att du har ett mer sosialt liv enn meg for visst du hadde det så hadde du ikke brydd deg om den posten. Sorry visst noen tok seg nær av det.

Skrevet

eg kjem ikkje, ser Brann - Lillestrøm (6-1) akkoratt nå med noen kompiser og masse vis med drikke :)

men 16.mai feiring i WoW, er ikkje det litt for dumt?

kom igjen! før du veit orde av det så skal dei sikkert gå 17.mai tog i CS og...

Skrevet

Ro deg deg ned....... det var en spøk, å jeg tviler på att du har ett mer sosialt liv enn meg for visst du hadde det så hadde du ikke brydd deg om den posten. Sorry visst noen tok seg nær av det.

genetex.. Du er så eid! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...