FJERNET111 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Synes den versjonen av Classical Gas ble litt masete, men det er nå bare min mening. Tilbake til topic... Jeg synes det er fullstendig umulig å si noe om hvem som er den beste gitaristen osv. Klart noen gitarister er bedre enn andre, men til syvende og sist så velger man bare den som spiller musikk som man liker. Ferdig arbeid.
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Amped: Jeg må si meg uenig der. Kan hende han ikke er verdens beste gitarist, men teknikken hans og han kreativitet er ekstremt rå! Du kan ikke si at han ikke er kreativ, etter så mye forskjellig/variert musikk som han har vært med på å lage (DT, Liquid Tension Experiment er vell de mest kjente) så er det teit og si at han ikke er kreativ. Min mening iallefall 4209354[/snapback] JOHN PETRUCCI ER IKKE KREATIV. Ops, jeg sa det visst. Mine favoritter: Jason Göbel, Cynic Steve Howe, Yes Robert Fripp. King Crimson Chuck Schuldiner, Death John McLaughlin Steve Hackett, Genesis Kirk Hammet, Metllica.....NOT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå