ExtoL Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har reinstallert til xp 64bit edition, også skal jeg starte XP og det kommer opp en melding at om du skal boote i Safe mode, safe mode med internet etc. og viss jeg trykker på en av de uansett. Sa rebooter den og kommer tilbake til valg menyen av safe mode og etc. HJELP!
tommkarl Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Er vel ikke så greit å få til det hvis ikke maskina booter en gang....
_Adler_ Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Denne posten hører hjemme i "Windows" kategorien, har rapportert til en moderator, så den blir evn. flyttet. Men tilbake til topic: Vet ikke hva man skal gjøre, men jeg har hatt det sånn 2 ganger tidligere. Etter at windowsen kræsja skikkelig for en stund siden, skjedde akkurat det samme som skjer hos deg. Har også vært problemer når jeg har prøvd å reparere windowsen og så har det skjedd en liten feil under installasjonen. Da skjedde akkurat dette. Tviler på om det finnes noen måte å rette på problemet, ville ha formatert jeg da. Håper du i såfall ofte tar backup, det bør du!
el-asso Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Passer nok som nevnt bedre i "Windows" enn i "PC-en fungerer ikke." Flyttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå