sablabra Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jeg har tatt noen bilder nå, men de ble veldig lyse på den ene siden av ansiktet på grunn av sola . Så det jeg lurer på er om det er mulig å redigere slik at man gjør det mørkere kun på den ene siden av ansiktet . Har ikke satt meg inn i det her med bilderedigering helt :!:
doffaa Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hvilke redigeringsprog bruker du? Hvis du bruker Photoshop (vil anbefale deg å bruke det eller noe liknende) har du en funksjon som heter Burn Tool. Dette fungere veldig bra til å rette opp lyse partier i et bilde. Så har du det motsatte som heter Dodge Tool om du trenger å lysne ett litt mørkt område.
apwr Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 (endret) Dersom du har Photoshop CS eller nyere kan du bruke den geniale funksjonen kalt "shadow/highlight". Da kan du få fram bortgjemt informasjon i mørke/lyse områder. Endret 16. mai 2005 av apwr
sablabra Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Jeg postet her i stad, men nå forsvant posten min jo . Uansett, vet du hvor jeg finner burn og dodge tool i Adobe Photoshop Elements? Jeg sjekka i help, men det står ikke hvor jeg skal finne det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå