Gå til innhold

Glazer vs United vs Børs


icer

Anbefalte innlegg

las nettopp her på dagbladet at Glazer har kjøpt 74.8% av united, han mangler dermed 0.2% på å kunne smelte gjelden sin på 6MRD inn i klubben og dermed ødelegge den fullstendig!!!! At noen kan få lov til å gjøre slikt!

Og UEFA har ingen regler mot dette, det de jobber med er et regelverk som straffer klubber som har blitt utsatt for dette... Klubber som overstiger en viss gjeld vil kunne bli utestengt fra å spille i Europa - i UEFA-cupen og i Champions League!!! :cry::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men United er en klubb som har bygd seg opp til den klubben de er... Om du ser på Chelsea så hadde de fortsatt vert på bunn om de ikke hadde fått inn Abramovitsj som en liten gullgås... Det som jeg frykter skjer er at Glazer kommer til å kjøpe klubben bare for å jevne ut gjelden sin, United er jo den klubben med mest penger i England, men når den får en ekstra gjeld på 6mrd knust inn i budsjettet blir det hardt til spillerlønninger og andre bonuser, og før du vet ordet av det ligger Man UTD å sliter i bedriftsfotball, fordi de kan bare ha en viss gjeld så mister de lisensen til å spille i europa, uefa og champions league!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Litt mindre penger i enkelte klubber vil vel ikke gjøre annet enn å utgjevne lagene, slik at fotball kan bli en sport med litt spenning i.

Saklig! Eehh, nei...

 

Hadde Glazers hensikter med å kjøpe opp United vært gode, hadde jeg skjønt det, men her er det kun snakk om penger, penger og atter penger! Ingen ting mer ligger bak! Denne mannen har aldri sett én eneste Unitedkamp i hele sitt 72-årige liv, og han kaller seg Unitedfan? Latterlig!

 

Kan lese litt om ham i en artikkel jeg har skrevet i bloggen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...