Gå til innhold

Championship manager 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor funker ikke Championship manager 5 på min PC?

PCen min har nok ghz, gb, ram, grafikkort, lydkort, har lastet ned de patchene jeg har funnet også. Har direct x og. Har hatt den på reperasjon de sier jeg må laste ned patcher noe jeg har gjort, men hvilke patcher er det jeg trenger, eller kan det i såfalll være et annet problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal gjøre saken kort. Hvis du nettopp har hatt pc-en til reparasjon og de sier at du må ha noen patcher mener de nok drivere til den forskjellige maskinvaren din. Det være seg driver til skjermkort, lydkort osv.

Hvilket skjermkort har du og hvilket lydkort?

Generelt hvordan ser maskinvarespesifikasonene dine ut?

Endret av Orresnei
Skrevet

Jeg har et Radeon 9600 skjermkort som jo skal være bra nok lydkortet vet jeg ikke helt regner med at det er bra nok siden pcen ikke er to år gammel enda, men skulle det være noe med lydkortet er det vell bare lyden som ikke funker, her er det hvis noen skjønner dette, så klikker pcen når jeg spiller kamp på 60 ganger normal hastighet og lavere (har ikke prøvd normal hastighet), men på fast result går det sånn passe bra da slår den seg av hver andre kamp ca (ikke vært andre sekund).

Skrevet

Operativsystem?

Er det slik at pc-en bare slår seg av, eller får du en feilmelding først?

Eventuelt er det noen andre spill som klikker?

Har du søkt maskinen for virus ol?

Skrevet

Et par ting som kan hjelpe deg litt:

-Last ned Ad-aware. Ta et søk med det, og slett alle filene programmet finner.

-Så tar du en antivirus sjekk, og fjerner det hvsi noe blir funnet.

-Så laster du ned nye drivere til komponentene på pc-en din. HHVis du kjøpte en ferdig PC lagd av HP, Dell osv. lager disse egne drivere, så da kan du båre gå på deres side og laste ned det som trengs til din PC.

Hvis du ikke har en slik produsent, må du gå til hjemmesidene til de som har lagd din hardware og laste ned nye drivere.

-Så sjekker du om alle vifter fungerer, spesielt den til strømforsyninga.

-Har du lastet ned patcher til spillet? Gjør det.

-Hvis du bruker crack o.s.v så kan det være dette som har skylden for problemet.

Prøv alt dette, hvis det fortsatt ikke hjelper, tar du en re-install av spillet.

Skrevet

PCen min har nettopp hatt virussjekk så jeg tror det ikke er det. For et par uker siden slettet Elkjøp alle ting på PCen min. har også nyeste Norton antivirus 2005 og mozilla fire fox så jeg tror ikke virus er problemet. Når spillet ikke funker er det forskjellig hvordan dataen reagerer noen ganger slår hele dataen seg av andre ganger bare henger den seg opp

Skrevet

Har du prøvd alle rådene til Zyfex?

Eventuelt kan det være noe feil med CD-en eventuelt noen korrupte filer? Du kan jo alltids be forhandleren du kjøpte CD-en hos om en ny CD. Dette bør du bare gjøre om du vet at noen filer på CD-en er korrupte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...