Gå til innhold

Asus A8nSLI Deluxe strømforsyning

Gjest Slettet+87128734

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da jeg hadde montert pc'en min (amd Ath 3500+ winc, Radeon x800xl, Kingston 1024MB 400MHz DDR PC3200), kom det ikke lys i tastaturet og null skjermbilde. Testet cpu og gfx i annen maskin.. funket fint.

Jeg har gått ut ifra Hardware.no anbefalning av "spiller"-oppsettet når jeg kjøpte delene til PCen min. Her står det at hovedkortet går på 350W strømforsyning... er dette riktig?

Dette funker definitivt ikke hos meg! Kjøpte et AC t1 silentium m. 350W, men har en stygg mistanke om at jeg må kjøpe meg ny strømforsyning.

litt kjipt siden jeg trodde det var hovedkortet som var defekt, og sendte dette tilbake til forhandler.

Er det noen som vet om jeg må ha ny strømforsyning?

CPU er ikke støttet på dette HK før bios 1007 vis den er så ny som rev.e.

http://www.asus.com/support/cpusupport/cpusupport.aspx Sjekk linken.

A8N SLI Deluxe er et HK man bare må like. Vasser i kabler.

Jeg Har valgt en PSU fra Chieftech på 410W 24 pin og overklokker en Winchester 3000+ til 2.4GHz . Men 360w skulle starte systemet

GARDNR

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

GARDNR: men selv om man bruker en prosessor ikke cpu støtter, skal man ikke få opp bilde på skjermen da?

edit: har samme problem med mitt A8N-E hovedkort. bruker 20 + 4 pins (360W chieftec psu)

Stig-Arne: ja

Endret av Apocalypse
Gjest Slettet+87128734
Skrevet

Setter VELDIG stor pris på all responsen!

GARDNR: Jeg skal prøve å fjerne den der single/dual skjermkort brikken, har ikke prøvd det enda.

HAG: Nei... var ikke noen ekstra powerkabel med til skjermkortet, men når det fungerte i en annen maskin burde ikke det ha noe å si?

Jeg får forsåvidt hovedkortet tilbake i neste uke en gang... så da får vi se om det funker. Skulle vel egentlig gjort litt mer research før jeg returnerte det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...