maestr0 Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Etter at jeg kjørte en grundig malware-sjekk (ewido) i sikkerhetsmodus i går kveld, har jeg mistet de visuelle stilene på vinduer og knapper i Windows. Dvs. jeg har bare en grå start-meny osv. Ganske kjedelig. Hva kan ha skjedd, og hvordan fikser jeg dette?
Shurom Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Jeg aner ikke hva som kan ha skjedd, men man kan aktivere xp themet, hvis man høyreklikker på skrivebordet og går på fanen utseende
maestr0 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Skrevet 14. mai 2005 Ja, jeg vet. Men det er bare "Windows-standardstil" som ligger der nå.
pmarius Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Temafilene til XP skal ligge her: C:\WINDOWS\Resources\Themes Hvis alle de visuelle stilene er på plass , så skal det ligge to filer i denne mappen: Windows Classic.theme og Luna.Theme. I tillegg er det en mappe som heter "Luna" Sjekk først om disse er til stede, uten de virker ikke visuelle stiler. Du kan også sjekke om servicen "Themes" er slått på - uten den virker heller ikke de visuelle stilene
maestr0 Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Jeg sjekket at alt var der, og "Themes" er aktivert. Men det fungerer likevel ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå