Gå til innhold

Visning av adressebok på Siemens CF62


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg en CF62, og jeg er ikke helt vant til menyene enda siden jeg ikke har hatt Siemens siden S35i. Men, jeg får bare adresseboken på CF62en til å vise kontaktene som Etternavn, fornavn - det er jo veldig unødvendig, så jeg lurte på om det finnes en eller annen metode å skifte dette.

 

Jeg regner med at der ganske likt på de fleste siemens telefoner.

 

mvh,

Knut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat kjøpt meg en CF62, og jeg er ikke helt vant til menyene enda siden jeg ikke har hatt Siemens siden S35i. Men, jeg får bare adresseboken på CF62en til å vise kontaktene som Etternavn, fornavn - det er jo veldig unødvendig, så jeg lurte på om det finnes en eller annen metode å skifte dette.

 

Jeg regner med at der ganske likt på de fleste siemens telefoner.

 

mvh,

Knut

Det går ikke an å skifte på CF62 grensesnittet. Fordi den kjører det "gamle" menysystemet. (Du kan se det på at den bruker den ene softeky'en for å komme inn i menyen)

 

Eneste løsningen er å evt. skrive fornavn som etternavn og motsatt. Spørsmålet er om du virkelig trenger etternavn på alle kontaktene dine? Jeg klarer meg fint med kun fornavn. - Og der flere har samme navn skriver jeg stortsett brae første bokstav i etternavn :)

 

(Dette kan endres på Siemens telefoner som har nyere menysystem, disse hvor begge softkeys er snarveier - Der kan man liste dem etter det man måtte ønske av fornavn / etternavn)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...