VgRD Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Blir bare kasta ut hver gang jeg kobler opp Feilmelding: Inadquate 0/S privileges Jeg har oppdatert punkbuster men funker stadig ikke... noen som har litt hjelp å komme med????
Admin'c Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Prøvd å kjøre spillet med en bruker som har administratorrettigheter (hvis det er xp) eller gjør du det? Trenger iallefall os og hva brukeren er satt opp som
VgRD Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Hmmm... jeg kjører vwindows xp... vet ikke om jeg kjører det du sa men.. Kunne du forklart åssen jeg gjør dette... hadde vært til stor hjelp
Admin'c Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Inadquate 0/S privileges Virker som om du kjører den som en vanlig bruker og ikke en administratorbruker (er to typer som kan velges hver for seg når man oppretter bruker)
VgRD Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 ok... tror den jeg bruker nå er administartoe.. åssen ser jeg det i så fall a?
~Alex~ Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 (endret) ok... tror den jeg bruker nå er administartoe.. åssen ser jeg det i så fall a? kontrollpanel/brukerkonter/redigerkonto og der står det. Endret 13. mai 2005 av ~Alex~
VgRD Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 J a fant det ut.. men jeg er admnin da... hva er detsom er feil da????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå