andrenos Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Bare lurer på om jeg får grei lyd av denne pakkeløsningen:Klikk her. Jeg leter ikke etter noe som er det beste av alt osv, vil bare ha noe som spiller av en god lyd.. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Ville ikke anbefalt 6*9 om det er god lyd du er ute etter. Ei heller Sony. Ville heller satsa på et greit komponentsett eller etpar gode coaxer som Peerless' 6" foran for å erstatte de originale høyttalerne. Sjekk heller Eltek. DynaBel forsterkere og Peerless høyttalere vil gi deg mye mer for pengene. Endret 13. mai 2005 av Jalla Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 at det kommer til å gi bedre lyd enn orginal høytaleran dine det vet eg, for har hørt nåkka sony høytalera i en gammel bmw. Men pent ble det ikke. eg ville heller gjort som jalla sa å gått på En link som virker, å kjøpt der i stede, koster ikke så mye mer Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Enig med Jalla og Defus. Kjøp delene på Eltek! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå