Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dsl


Anbefalte innlegg

Er det noen so vet hvor man kan ringe hen på telenor for og få et skikkelig svar på utbyggingen dems?

Jeg er så lei av og høre "vet ikke" hele tiden.

Jeg sentralen jeg hører til er ikke oppgradert for dsl enda,men det sure er at den nærmeste sentralen som er tilknyttet ligger 5-6 km unna.

Var i kontakt med nextgentel etter at de LOVET og tilby alle i sørnorge dsl tilbud,men det de sa var at det manglet utstyr i sentralen,ja men hvorfor kan dere ikke putte inn den dsl boxen der da? spurte jeg.

da fikk jeg til svar at det måtte telenor gjøre.

Så da ble jeg mektig irritert når firmaer som skal virke seriøse driver med falsk markedsføring og bestemte meg for at de vil jeg ikke ha noe med og gjøre i fremtiden.

Så nå må jeg vente på at telenor skal montere den duppeditten i sentralen her for at jeg skal få et abonnent hos en av de andre dsl tibyderne,det høres helt sprøtt ut.

Alle vet jo hvor kjappe telenor er med ting og tang.

 

PHHHUUUU.sånn nå fikk jeg blåst ut litt.

I mellomtiden hvem er billigst på internett tellerskritt nå for tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei sealt..

 

Veit ikkje akuratt kva nummer ein kan ringe..

Det finst ulike telefon nummer skjekka for å sjå om du kan regne med å få dsl i den nermaste framtid..

Men,eg veit ikkje kor flinke dei ulike dsl leverandørane er til å oppdatere databasane sine..

 

Eg er heldig..

Eg bur i eit sentrum og har ein telenorbutikk som nermaste nabo..Så rett utan for stove vinduet er det graft ned breiband kablar..:wink:

Lenke til kommentar

Hallois! Jeg har fått meg ADSL fra Telenor og vi sjekket http://www.online.no/ti/produkt/bestill-adsl.html for og se om vi kunne få ADSL. Der kan du skrive inn telefonnummer og du vil få en beskrivelse om når du kan få adsl eller når utbyggingen er ferdig. Bor du langt sør i er kun disse kommunene tilgjengelige for ADSL hos Telenor

 

Arendal

Grimstad

Kristiansand

Larvik

Lillesand

Mandal

Songdalen

Stavern

Vennesla

 

Snakkes

håper du oxo få adsl

Lenke til kommentar

Jeg har sjekket online siden,jeg bor i stokke komeune i vestfold og det virker for meg som det er dekning i stokke sentrum,får i hvertfall bestillingsskjema opp når jeg prøver tlfnr derfra.

jeg bor 6-7 km tenker jeg fra stokke sentrum og det er en mindre sentral,tipper at det er ca 300 abonenter til sentralen.Det er også en barneskole tilknyttet sentralen.

Jeg har meld meg på den interesse greia dems men jeg hører aldri noe derfra,selv om det ikke er dekning eller planlagt noe så synes jeg de i hvertfall kunne sende ut noe information som feks om hvordan utbyggingen går,de sender jo alskens forskjellig krap med telefon regninga om hvor bra og billig telenor er,hehee.

Hver gang jeg maser på de sier de:bruk isdn turbo,da vil det bli raskere.

isdn turbo er en vits fordi stort sett alt untatt txt er komprimert fra før

Jeg begynner og bli lei av og ha 12-1500 kr per mnd i tlf regning til internet.

 

Det blei mye syting igjen det gitt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...