F-r-e-d-r-i-k Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Jeg skal ta backup av mailene mine. På siden til Mozilla står det at mailene blir lagret her: C:\Documents and Settings\User\Programdata\Thunderbird\Profiles, men uansett hvilken mappe jeg leter i her inne finner jeg ikke noe mail. Verken i "innbox" mappen eller "sent" mappen. Kan noen hjelpe? Takker for svar
miCro Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Hvis du leter etter mailene som en enkelt fil per mail, vil du ikke finne det. Thunderbird lagrer nemlig all mail i en fil. Filen du leter etter heter sansynligvis Inbox, men en fil som heter INBOX.msf, eller noe lignende, er også nødvendig for at Thunderbird skal kunne lese mailene. Uansett er det lettere å bare kopiere hele profilen hvis du skal ta en sikkerhetskopi av mailene dine.
Grokster Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 hva finner du under profiles? hos meg 0410l03n.default/Mail under her så ligger da: local folders og andre foldere avhengig av hvorvidt du lagrer mail i den globale inboxen eller ikke under de igjen så skal ligge: inbox sent osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå