christian232 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Jeg har en halvferdig nedlastning fra Dc++ som jeg skulle gjerne forsettet med. Jeg får ikke dc++ til å lese filen som er halvferdig. Problemet oppstod da jeg måtte ta backup av nedlastningen og formatere hardisken. Når jeg la inn dc++ på nytt samt den halvferdige nedlastningen, skjer det ingenting. Noen som har råd?
xaedus Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 (endret) last den ned på nytt da vel... vedder på at denne stenges snart fordi at de særingene i hardware ikke godtar piratkopieringsnakk.... selv om jeg tror at de fleste av de piratkopierer selv. Endret 11. mai 2005 av xaedus
diversity Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Du er nødt å ta backup av filen queue.xml.. der ligger informasjonen den trenger for å fortsette.. Det holder nok ikke bare med den halvferdige filen
christian232 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 Ja fikk masse hjelp ang det der med quece xml, men jeg måtte ha en temp fil og den opprinnelige quece.xml. Da skal det rent teoretisk sett bare holde med å flytte den halvferdige fila + de to andre temp og xml. Forutsatt at du bruker samme dc++ version.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå