graks Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 (endret) hadde ventet på det en stund,ubisoft klarer jo nesten og ødelegge alt det de tar i.neste i samme liga som EA som klar og ødelegge alt de tar i. For ubisoft er det viktig at konsoll spillerne får det skal ha,selv om anmeldelsene av ps2 og gc versjonen av de siste rainbow six har fått middels karakter. nå venter jeg bare på at gr3(pc) blir utsatt til 2006 og da slår de 2 fluer i en smekk med og si at gr3 for pc og lockdown for pc kommer ikke ut. jeg hater dårlige console til pc port spill.stort sett alle samme er søppel. hvorfor kan ikke andre gjøre sånn som activision gjør med call of duty2,der utvikler Infinity Ward call of duty2 for pc mens andre selskap utvikler console spillet call of duty2.da får pc spillerne det de vil ha med kjempe bra spill,mens console spillene får det de ønsker en halvgod pc skyter. jeg liker selskap som lager spill primært til pc,selskaper som id software,raven,crytek,Infinity Ward,epic,valve. det er forsatt noen sjanger som consollene ikke har rørt og det er strategi spill,og forhåpentligvis blir den aldri berørt. http://www.gamespot.com/pc/action/tomclanc...ws_6124037.html Endret 10. mai 2005 av graks
mushi Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 helt enig syntes porta spill som regel bugger og ser dårlig ut, da de sjelden lager ny tekstur. når du kjører høyere oppløsning så blir teksturen bare spred utover, bare se på silent hill 4 på pc spiller ikke så mye rainbow six da det har kommet så mange av dem, de er vel ganske like (tror jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå