Gå til innhold

er dette en brukbar gaming pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, først vil jeg si at trådstarter har en dårlig holdning når det

gjelder å "diskutere" :hrm: dette gir ikke særlig bra signaler

til folk :thumbdown:

 

Jeg sier som de andre at denne maskinen til spilling,

ikke er egnet til å spille de nyeste spillene med

brukbar grafikk og oppløsning :nei:

 

Men du høster som du sår :p

Lenke til kommentar
dsataen min funker fint til spill som ikke trenger dne beste grafikken, greier fint å spille NFSU2 call of duty, battlefield osv. har ikke de nyeste spillene, så då trenger eg ike så sinnsykt bra PC, og dateen min e ikks så dårlig som du skal ha de til. du sier bare dne e dårli, fordi den ikke er best. Get a life NOOB.

Jo dataen din er desverre dårlig. Sjekk tabellen i denne tråden.

Som du ser er skjermkortet ditt det dårligste ATI kortet av alle.

Lenke til kommentar
dsataen min funker fint til spill som ikke trenger dne beste grafikken, greier fint å spille NFSU2 call of duty, battlefield osv. har ikke de nyeste spillene, så då trenger eg ike så sinnsykt  bra PC, og dateen min e ikks så dårlig som du skal ha de til. du sier bare dne e dårli, fordi den ikke er best. Get a life NOOB.

Jo dataen din er desverre dårlig. Sjekk tabellen i denne tråden.

Som du ser er skjermkortet ditt det dårligste ATI kortet av alle.

EG kjøpt ede for 50kr. kan ikke akkurat forvente meg et kort i x850 serien for den pris. men e vi enig om at det bare er skjermkortet mitt som ikke holder mål? en XP 2000+ prosessor e ikke akkurat dårlig, ikke i mine øyner då, og heller ikke 1024MB ram pc 3200 400Mhz, og heller ikke en Hitachi harddisk på 250GB 7200rpm og 8mb. så det vil si de at det kun er skjermkortet som er gale, men har dere noe forslag til et BILLIG skjermkort. har ikke tenkt å bruke masse peger på et skjermkort.

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
dårli, fordi den ikke er best. Get a life NOOB.
herregud :no: gammel er du egentlig? Endret av Slettes-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
men e vi enig om at det bare er skjermkortet mitt som ikke holder mål?

Prosessoren din er ikke akkurat "High-end" den heller...

nei, den er ikke akkurat den beste, men den hålder dagen mål, eller hur?

Dersom du vil henge med i spilleverdenen bør du nok bytte hele "sullamitten" snart.

Lenke til kommentar

ja, eg vet de at de finst MASSE bedre maskiner enn de eg har då, men eg e jo ikke akkurat en millionær heller då, er 16 år, snart 17 med 900kr i stipend hver mnd. så har ikke akkurat den beste økonomien. så de hadde vært greit om folk konne holde seg nær jorden. dataen min greier jo å spille spill og gå på nettet men ikke de aller beste spillene, men er det noen skjermkort du kan anbefal til meg då, så i lav pris klasse?

Lenke til kommentar

Rambrikkene er gode nok, Socket a (altså prossessor-platformen) er relativt råtten, 9200 SE er det dårligste av fjorårets generasjon's skjermkort (på ATI's side). anbefaler kjøp av ny pc (med de gamle rambrikkene), hvis du skal spille de nyeste spillene.

 

hvis ikke kan du spille de gode gamle spillene som f.eks. Half-life, Baldurs gate eller monkey island, selv om grafikken kanskje ikke er på topp.

 

uansett, har en kompis som har en liknende maskin. du burde kunne spille id Meyer's Pirates og HL2 på den (på lav oppløsning seff)

Endret av mr_menace
Lenke til kommentar
men er det noen skjermkort du kan anbefal til meg då, så i lav pris klasse?

Gi meg en øvre prisgrense, så finner jeg det beste kortet mtp pris/ytelse.

Den beste løsningen er vel å opprette en egen tråd i skjermkort-forumet!

Endret av apwr
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
MEN ER DET BARE SKJERMKORTET SOM ER GALE????? eller e alt totalt rævkjørt?

in my opinion, er det du som er gal.

*host* ENIG *host* :no:

Lenke til kommentar
men er det bare skjermkortet som er dårlig=?

Prosessoren din ligger midt på treet, og blir vel litt i det svakeste laget til nye og krevende spill.

ingen spill i denne tiden trenger mer enn 800Mhz til å kjøre spillet. etter de eg har lest bak på coverene på nye spill.

På de fleste spillene jeg har sett står det også at det ikke trengs mer enn 64 MB grafikkminne, men holder det? Nei, man trenger kraftig GPU! De spesifikkasjonene som blir listet opp bakpå CD-covere er vel bare minstekravene, så selv om PC-en din oppfyller de kravene, betyr det det ikke nødvendigvis at spillet kjøres uten lagg.

 

Å hvor moro det er å diskutere med 11-åringer. :love:

Lenke til kommentar
men er det bare skjermkortet som er dårlig=?

Prosessoren din ligger midt på treet, og blir vel litt i det svakeste laget til nye og krevende spill.

ingen spill i denne tiden trenger mer enn 800Mhz til å kjøre spillet. etter de eg har lest bak på coverene på nye spill.

På de fleste spillene jeg har sett står det også at det ikke trengs mer enn 64 MB grafikkminne, men holder det? Nei, man trenger kraftig GPU! De spesifikkasjonene som blir listet opp bakpå CD-covere er vel bare minstekravene, så selv om PC-en din oppfyller de kravene, betyr det det ikke nødvendigvis at spillet kjøres uten lagg.

 

Å hvor moro det er å diskutere med 11-åringer. :love:

koffor tror du eg e 11 år? faktisk så bommet du med 6 år ;)

Lenke til kommentar
men er det bare skjermkortet som er dårlig=?

Prosessoren din ligger midt på treet, og blir vel litt i det svakeste laget til nye og krevende spill.

ingen spill i denne tiden trenger mer enn 800Mhz til å kjøre spillet. etter de eg har lest bak på coverene på nye spill.

På de fleste spillene jeg har sett står det også at det ikke trengs mer enn 64 MB grafikkminne, men holder det? Nei, man trenger kraftig GPU! De spesifikkasjonene som blir listet opp bakpå CD-covere er vel bare minstekravene, så selv om PC-en din oppfyller de kravene, betyr det det ikke nødvendigvis at spillet kjøres uten lagg.

 

Å hvor moro det er å diskutere med 11-åringer. :love:

koffor tror du eg e 11 år? faktisk så bommet du med 6 år ;)

5-åring som kan skrive?

Neppe.

 

17-åring?

Låll! :omg:

 

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...