royale Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jeg spiller på Shadow Moon serveren og har hatt mange problemer. Jeg har alltid prøvd å kontake GM men jeg får ikke svar (Har hatt open ticket kjempe lenge). Noen som spiller på Shadow Moon som har fått kontakt med en GM?
MrLee Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 jeg har... jeg ble porta langut ut på havet nord for Plaguelands. Da måtte jeg kontakte GM for å komme meg vekk. Sendte ticket, men måtte logge før jeg fikk svar.. neste morgen hadde jeg fått mail fra GM om at problemet var løst o.s..v..
royale Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 jeg har... jeg ble porta langut ut på havet nord for Plaguelands. Da måtte jeg kontakte GM for å komme meg vekk. Sendte ticket, men måtte logge før jeg fikk svar.. neste morgen hadde jeg fått mail fra GM om at problemet var løst o.s..v.. e-mail, eller sånn som man får i spillet?
GnomiS Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Er du logget på får du melding ingame. Er du ikke får du mail til den mailadressen du har oppgitt til blizzard.
royale Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 Er du logget på får du melding ingame. Er du ikke får du mail til den mailadressen du har oppgitt til blizzard. opps! Tror jeg har dummet meg LITT ut her. Sjekket mailen min og hadde fåt 5 mail fra gm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå