Gå til innhold

Et lite addon forespørsel


Anbefalte innlegg

Har kommet over ganske mange WoW filmer (mest pvp) der de har to addoner jeg synes det så greit ut og ha. Den første er rett og slett en cooldown teller, som teller sekundene som er igjen av cooldown over det spellet eller objektet som det er cooldown på.

 

Den andre er en addon som viser hvor mye skade andre tar på deg og hvilkene skills og spells de påfører deg.

 

Vist noen har vært så greie og gi meg linker til enn eller begge addons'ene hadde det vært fint siden jeg har ikke navn derfor har jeg ikke vært heldig med søkene mine.

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kommet over ganske mange WoW filmer (mest pvp) der de har to addoner jeg synes det så greit ut og ha. Den første er rett og slett en cooldown teller, som teller sekundene som er igjen av cooldown over det spellet eller objektet som det er cooldown på.

 

Den andre er en addon som viser hvor mye skade andre tar på deg og hvilkene skills og spells de påfører deg.

 

Vist noen har vært så greie og gi meg linker til enn eller begge addons'ene hadde det vært fint siden jeg har ikke navn derfor har jeg ikke vært heldig med søkene mine.

 

Takk

Den siste du leter etter der heter "ScrollingCombatText", også kallet sct

 

link:

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=222

 

 

edit: leter forresten etter førstenevnte selv

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar

Eksakt det jeg var ute etter, men jeg bruker gypsy så fikk ikke helt til hideclass bar og den countdown moden til å fungere. Hva blir rett kommando for å flytte på classskillet i hideclassbar mod?

Endret av Darx*
Lenke til kommentar
Eksakt det jeg var ute etter, men jeg bruker gypsy så fikk ikke helt til hideclass bar og den countdown moden til å fungere. Hva blir rett kommando for å flytte på classskillet i hideclassbar mod?

Åja, du vil flytte på den ja... Vet ikke helt om det er mulig å flytte på classskillet med den. Men du kan jo bare plasere skillen i en hvilket som helst standard slot?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...