albions Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Er det mulig å spille 2 på samme konto samtidig, med ulik karakter. eller er dette ulovlig
FredrikFtw Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Det går ikke. Hvis du er pålogget og en annen logger på din konto blir du disconnecta.
klilleng Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Ok.. synd Hallo.. dette er det kanskje mulig å tenke seg til selv?
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Det er jo bare logisk tankegang, ellers kunne jo en hel klan spillt på samma konto.
FredrikFtw Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Det er jo bare logisk tankegang, ellers kunne jo en hel klan spillt på samma konto. det heter guild, ikke klan
Bad_Byte Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Det er jo bare logisk tankegang, ellers kunne jo en hel klan spillt på samma konto. Dvs. at han koreanern du har ansatt til å power level'e dine alts (eller main) kan kunn jobbe når du ikke spiller
Endre visningsnavn Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Det går ikke ann å spille to på en konto! det heter guild, ikke klan Klan og Guild er to ord for samme ting, så om han vil kalle det en klan trenger ikke du å bry deg om det. Måtte bare få det ut... Endret 7. mai 2005 av PC Bjørnen
albions Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Det går ikke ann å spille to på en konto! det heter guild, ikke klan Klan og Guild er to ord for samme ting, så om han vil kalle det en klan trenger ikke du å bry deg om det. Måtte bare få det ut... Hehe.. lol
Lord Hassan Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 jeg skjønner dealen med at du ikke kan ha flere på samme kontoer fra forskjellige steder, men skulle jo kunne godt an å ha flere connections fra samme ip. Kan jo bli misbrukt det også seff, som alt annet, men si maks 3 connections da fra en ip.
dimdal Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 jeg skjønner dealen med at du ikke kan ha flere på samme kontoer fra forskjellige steder, men skulle jo kunne godt an å ha flere connections fra samme ip. Kan jo bli misbrukt det også seff, som alt annet, men si maks 3 connections da fra en ip. Selvfølgelig kan du ha flere connections fra samme IP, hvem har sagt det ikke går? Hvordan skal du ellers dual-playe, og spille på LAN bak en router?
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Det er jo bare logisk tankegang, ellers kunne jo en hel klan spillt på samma konto. det heter guild, ikke klan Egentlig burde jeg brukt ordet vennegjeng, men da klan og vennegjeng for mange er det samme så kan det fint stå.
Darx* Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Altså, jeg og broren min deler account. Ja det er så kjipt som det høres ut som. En dag hadde tydeligvis begge connecta på akkurat samme mili sekund slik at ikke serveren registrerte to siden vi er jo koblet opp på samme ruter. Vi har prøvd igjen uten så mye flaks, men vi har faktisk fått det til en gang da vi prøvde på det sist helg. Da kunne vi game så mye vi ville uten å bli disca
Lord Hassan Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 han kompisen over her da, som sa at det funka smertefritt. Kan ikke du utdype litt mer? En kompis og dama hans prøvde idag, di fikk det ikke til. Altså connecte fra samme ip, via 2 separate installasjoner.
Lucifer 666 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Kan jeg instalere WoW med mine cd'er og samma cd key på en annen maskin? Slik at jeg kan spille når jeg er på besøk hos f.eks søstra mi?
BenSin Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Kan jeg instalere WoW med mine cd'er og samma cd key på en annen maskin? Slik at jeg kan spille når jeg er på besøk hos f.eks søstra mi? Ja.
Darx* Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Det er ikkenoe og prøve på, som sagt må du trykke slik at serveren bare registrerer enn som kobler til via samme cdkey eller account da. Det er svært vanskelig å få det til, nærmest umulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå