BigJackW Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Har nettopp fått 2 nye D-Link DWL-G520 nettverkskort. Jeg lurer på om hvordan jeg kobler opp disse?
Zerge Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Hvis du kun skal bruke de mellom 2 pc'r må du sette opp de opp i et ad-hoc system. Dette gjøres ved at du manuelt legger til et trådløst ad-hoc nettverk i listen over trådløse nettverk på den ene pc'n. Så kobler du til dette nettverket, og etter at du har gjort det, skal det være tilgjengelig for den andre pc'n å koble seg til og:)
BigJackW Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Hvis du kun skal bruke de mellom 2 pc'r må du sette opp de opp i et ad-hoc system. Dette gjøres ved at du manuelt legger til et trådløst ad-hoc nettverk i listen over trådløse nettverk på den ene pc'n. Så kobler du til dette nettverket, og etter at du har gjort det, skal det være tilgjengelig for den andre pc'n å koble seg til og:) Kan du forklare litt bedre, selv om det er god forklart.
christian232 Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Jeg satt opp et Ad-Hoc nettverk med to pc-er for litt siden. I Ad-Hoc er en pc som "hoster" isteden for en router. Den andre pc-en kanda koble seg til din pc. Det er en fordel å spesifisere Ip-adr ettersom det blir lettere å finne hverandre. Du finner ip instillingene på "trådløst tilkobling" --> egenskaper --> TCI IP Håper dette kan hjelpe
christian232 Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Jeg bruker et program som heter Intel Network Adapter. Veldig lett! Der kan en hoste "ad-hoc" nettverk.
BigJackW Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 (endret) Fikk det til. Hvordan kan jeg skjule tilkoblingen i nettverket da, og hvordan kan jeg koble til ADSL tilkoblingen? Endret 7. mai 2005 av BigJackW
BigJackW Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Jeg håt fått til å koble opp det rådløsenettverkset mello 2 pc`r, men det er j****g ustabilt eller hva det er. Det blir koblet av hele tiden. Jeg finner heller ingen servere på Lan på cs. Har prøvd å Hoste fra begge maskiner.
Zerge Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Hvis du skal dele ADSL over dette igjen må du sette opp internet connection sharing i windows, les HELP for å få det til:) Hvis du klarer å pinge de forskjellige pc'ne ser du om du i det hele tatt har kontakt, det skal fungere hvis du klarer å pinge. Jeg bruker i alle fall ad-hoc nettverk og spiller spill over det her jeg er i forsvaret nå
TaZ Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Jeg bruker et program som heter Intel Network Adapter. Veldig lett! Der kan en hoste "ad-hoc" nettverk. Heter det virkelig det?? Fant ikke noe soft med det navnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå