Spr0cket Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) I dag ble jeg påtvunget patch 1.4.1 fra wow, og jeg opplever det samme problemet som jeg gjorde på 1.3.0 og 1.4.0, følgende jeg logger meg på med brukernavn og passord får beskjed om at han laster ned patch, venter på at det blir ferdig trykker restart, og kommer ut i windoze, der er bnupdate i full gang med å prøve å patche spillet men det dukker opp etter en stund: waiting for game to exit. jeg veit selvfølgelig at jeg har avslutta programfila te wow (de foreslår å trykke alt+tab for å få det opp slik at man kan avslutte) sjekker i taskmngr og der er det ikke noe wow.exe eller noen andre filer som kan knyttes til dette. det andre alternativet som blir forslått er at jeg netter ned maskina og prøver på nytt. som sagt så gjort, men dette funker fremdeles ikke. jeg forsøker å kopiere ut mpq patch fila, starte maskina på nytt og gå rett på bnupdate.exe uten å start wow.exe, men like vel står det bare "waiting for game to close" de forrige gangene dette skjedde prøvde jeg alt mulig rart og plutselig fungerte det. dette irriterer meg, fordi jeg veit at ting ikke plutselig skjer på datamaskiner (selv om dette er en relativt utbredt misforståelse) noe som kan frelse meg fra det onde og lede meg inn i fristelse (wow) igjen? jeg er takknemlig for svar for dette begynner å bli overordentlig frustrerende. Endret 6. mai 2005 av Spr0cket
pretensiøselns Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Prøv å last ned patchen manuelt, hvis det går. Endret 6. mai 2005 av eMPea
Spr0cket Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 Har vært på fileplanet og sett, men fant ikke noen 1.4.1 patch der. Om noen har link til en offisiell release vil jeg være takknemlig for det
Spr0cket Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 hvis andre sliter med det samme og finner denne posten kan jeg si at det er en løsning på dette. jeg hadde iconet som ligger i wow.exe aktivt i yzdock ("quicklaunch" plugin). dermed trodde smarte winxp at programmet var i drift fordi det var en aktiv prosess med å bruke det ikonet eller noe. så jeg bare avslutta yzdock og da oppstod ikke det samme problemet ever igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå