sinnaelgen Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) er det noen som vet hvordan man kan kotroler instilingen på lyd inn og lyd ut på et lyd kort ? har selv live 5.1 player fra soundblaster. Endret 6. mai 2005 av elg-elg123
tasle Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 De fleste merkene har nok laget SDK for sine chipset. Kjøpte en gang en slik for SoundBlaster i de gode gamle dager for Windows 3.1. Den var ganske rimelig og grei å bruke.
sinnaelgen Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 har set at det er et slags sdk under en av delphi versjonene men jeg tror det omhandlet windows generelt - desuten så var det beregnet på programering i c. dette må jeg oversette til pascal/ delphi kode. siden jeg ikke kan c koden noe serlig så blir det vanskelig
tasle Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Du kan jo sjekke her, da - kanskje du finner noe. Eller noe annet på Google http://www.filelibrary.com/Contents/DOS/38/18.html Men alle rutiner i C libraries (DLL'er f.eks.) er grei å bruke fra Delhi også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå