Glipp Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hei.. fant noe på et forum, noe som gjorde meg ganske interisert.. nemmelig et spill som lignet litt på BF2/Swat4.. Noen bilder: det er taktist skytespill... gfx'en om soldatene er liksom type BF2 mens taktikken ligner litt på Swat4.. Her er en link til traileren til spillet, hvis noen vil se hvordan det ser ut Står forresten "Available now" så den er ute EDIT: her er en link til Hjemmesiden deres EDIT2: ser litt ut som Full spectrum warrior bare i FPS... Endret 6. mai 2005 av *Magnus*
Gunfreak Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 det viker som en blanding av 3 spill SWAT3&4, FSW og BiA. runna det i går. og var kult, litt små dum Ai, men brettene er kult laget, ganske realistisk, siden man spiller som Marines bruker man M16A4 og marpat, og ikke M16A2 og 3colour desert. man har et ACOG sikte som gir 4 ganger forstørelse, men man kan justere stryken på ACOG'n i spillet noe man ikke kan i virkligheten. syns også finden tåler litt mye noen ganger, og folka dine blir liksom hengende på slep, fordi de har en tedens til å blir skutt hvis du sender dem foran deg.
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 http://gamer.no/produkt.php?produktid=20340 Der står det litt og mhm absolutt eit spel eg kunne kjøpt meg.
Glipp Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 ohh.. har ikke sett den men er det noe og anbefale GunF ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå