icer Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Er det noen plug-in som gjør Windows Media Player istand til å vise subtitler? Vet at VobSub kan gjøre dette, men i det siste har den slutte å fungere, og så hadde vert litt enklere å fått det inn på WMP, slik at man ikkje trenger tredje parts programvare... Har søkt på windows sine sider, men finner ikke noe..
Chief_R-W Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Det eneste jeg bruker er VobSub. Men prøvd med nyere versjon?
icer Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Skrevet 14. mai 2005 Jo, det fungerer, men tenkte lixom mer på en plug-in til MP...
larsli Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Tror ikke det finnes. BS Player og Core Media Player har derimot innebygget støttet for undertekster.
icer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 Hmm.. Dårlig av MP da... Folk burde fått kunne lagt inn det de ville...
miCro Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Media Player Classic har også innebygget støtte for undertekster. I alle fall den utgaven som følger med K-Lite Mega Codec pack, mulig de har smuglet en plug-in med i pakken.
icer Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Hmmm. Får se om jeg skal pitle meg til å laste ned noe når jeg kommer hjem imorgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå