daffyr Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 (endret) Skal kjøpe nytt houvedkort og har ikkje heilt bestemt meg ennå.vurderer å gå for dette: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=149505 Er d noen som har noen erfaringer med dette kortet ? Endret 5. mai 2005 av daffyr
MortenGj Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Linken fungerer ikke! Hvis du fikser den eller poster navnet på koret er det mye lettere for oss å hjelpe deg! -MortenGj
gsn Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 MSI 915P NEO2 FR, I915P, Socket-775 Lyd, SATA, ATX, GbLAN, DDR2, PCI-Ex16 Linken funker.. Reload browsern din (i mitt tilfelle mozilla), jeg må altid reloade linker til pcutstyr.
daffyr Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Kan noen som har hatt noe med dette kortet å gjøre si noe om d er bra eller dårlig.....om d er stabilt eller ustabilt ?
ManagHead Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Tror nok at du kommer til å oppleve et stabilt system uansett hva slags hk du velger. Eneste forskjellen på hovedkortene er jo nesten bare hva slags chipset det er og layout/bundle. Tror nok du blir fornøyd uansett,
sveinsel Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 til overklokking da ? Næææ ...... hvis du ikke har problemer bør du beholde det HK du har til du utfaser CPU også. Da kan du skifte system også..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå