MrLuni Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Eg er Elf hunter... Eg lure på hvilke addons som er best på hunter, men kan godt få vite va som passer til andre characters
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg synes du bør ha følgende: LootLink Auctioneer Gatherer AvgXP eller Titan Alle er å finne på www.curse-gaming.com
MrLee Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 titan bar, lootlink og gatherer er must-have addons andre som er bra er: Bankstatement - se innhold i banken for alle dine characters på den serveren når-og hvorsomhelst. Equip compare - sammenligne item med equippet item alle plasser, ikke bare hos vendor. Questlevels - viser lvl på quests i loggen Enchantrix - viser hva grønne++ items blir til når du disenchanter CT_mailmod - nyttig "mass mail" funksjon...slipper å sende en og en stack med ting.. Quickloot - forskyver loot vindu til der du har musepekeren.. Equipmentmanager - bytt equipment på characteren med ett tastetrykk. Godt for senere lvls når du kanskje har ett sett med items for riding, ett for slossing e.t.c...
neb Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 WOWEcon. Viser vendor priser, og gjennomsnittelige AH priser på items!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå