Gå til innhold

dell inspirion 6000


Anbefalte innlegg

heisann..

Jeg er ute etter en grei barbær..

skulle være centrino pga batt. levetiden og trådløse kortet..

er en bruks pc, ikke spill pc og da har ikke grafikkløsningen noe for seg.

 

har kikket på denne fra dell...virker som et kjempetilbud.

 

Inspirion 6000

men da uten 3 års service og prisen kommer på 8112kr..

 

Syns det vikrer gangek grei pris..

 

noen som har komentarer til det..eller noen som har denne pc-en..

 

gjerne noen synspunkter, erfaringenr for jeg har lyst til å bestille den..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg lurer veldig på den selv..

fikk tilbudet i aftenposten igår og der var prisen 8956 kr..for en god konfigurasjon..

men så gikk jeg inn påwebsidene til del og der var den 844kr billigere enn i avisen..

8112,50kr...

det var ganske bra syns jeg da.lurer bare på hvodan dell sine pc-er er kvalitetsmessig..

og eventuelt noen som har testet dem..

Lenke til kommentar

Vet det er mange som har klaget på den modellen med hensyn til viftestøy.. Så hvis du vil ha en stillegående pc... ikke velg denne. Har lest mange erfaringer om den, da jeg bestilte den selv. ringte inn til dell support og fikk bekreftet viftestøyen, fikk heldigvis avbestilt den :) Flere som sier at vifta går kontinuerlig, selv om pc'n kun står på uten å gjøre noe.. Endte opp med å kjøpe meg en Asus M6800 serie og er SINNSYKT fornøyd! Når man kun bruker pc'n til surfing og word, etc.. så har jeg enda ikke hørt vifta gå en eneste gang. Batteri tid på over 4 timer med trådløst nett aktivert hele tiden er meget bra, den har også maks tid med full sparing på 5,5timer..

Endret av arnebellinda
Lenke til kommentar
Vet det er mange som har klaget på den modellen med hensyn til viftestøy.. Så hvis du vil ha en stillegående pc... ikke velg denne. Har lest mange erfaringer om den, da jeg bestilte den selv. ringte inn til dell support og fikk bekreftet viftestøyen, fikk heldigvis avbestilt den :) Flere som sier at vifta går kontinuerlig, selv om pc'n kun står på uten å gjøre noe.. Endte opp med å kjøpe meg en Asus M6000 serie og er SINNSYKT fornøyd! Når man kun bruker pc'n til surfing og word, etc.. så har jeg enda ikke hørt vifta gå en eneste gang. Batteri tid på over 4 timer med trådløst nett aktivert hele tiden er meget bra, den har også maks tid med full sparing på 5,5timer..

hvor kjøpte du Asus M6000?

 

følger det med recovery cder?

Lenke til kommentar
Vet det er mange som har klaget på den modellen med hensyn til viftestøy.. Så hvis du vil ha en stillegående pc... ikke velg denne. Har lest mange erfaringer om den, da jeg bestilte den selv. ringte inn til dell support og fikk bekreftet viftestøyen, fikk heldigvis avbestilt den :) Flere som sier at vifta går kontinuerlig, selv om pc'n kun står på uten å gjøre noe.. Endte opp med å kjøpe meg en Asus M6000 serie og er SINNSYKT fornøyd! Når man kun bruker pc'n til surfing og word, etc.. så har jeg enda ikke hørt vifta gå en eneste gang. Batteri tid på over 4 timer med trådløst nett aktivert hele tiden er meget bra, den har også maks tid med full sparing på 5,5timer..

hvor kjøpte du Asus M6000?

 

følger det med recovery cder?

Hei.

Jeg kjøpte min pc hos mamoz, http://www.mamoz.no/katalog/001002714/001/...2DM+serien.html

 

Det er en Ausus M6826, er super fornøyd :D

Og ja, det fulgte med recovery plater!

Endret av arnebellinda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...