Darx* Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Så nettop en tysk wow film fra stratholm, videoen er ganske kul og bra laga. Ikkeno spes siden den er jo en PVE film. Men det merkelige var den gode kvaliteten som er vanskelig å få til med FRAPS og lignende, så la jeg plustselig merke til at ikke UI'en hans var synelig. Hvordan har han fått til alt dette, ganske imponernde vist han har brukt alt + z under hele raidet :o Uansett her er filmen
Djevlen Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Nå har ikke jeg sett filmen, men om de raidet Stratholme er det ikke noe imponerende i det hele tatt. Å raide Stratholme er lettere enn å ta SM som lvl 60.
Knast Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Nå har ikke jeg sett filmen, men om de raidet Stratholme er det ikke noe imponerende i det hele tatt. Å raide Stratholme er lettere enn å ta SM som lvl 60. Det var vel ganske OffT. Han sa at kvaliteten på filmen var imponerende.. Jeg tror filmen er laget i fraps.. får å få så god kvalitet i fraps bør han ha et utrolig godt GFX, CPU og RAM... tror ikke det finnes egne opptaksprogram til WoW.. evt et alternativ til Fraps bare..
Djevlen Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Nå har ikke jeg sett filmen, men om de raidet Stratholme er det ikke noe imponerende i det hele tatt. Å raide Stratholme er lettere enn å ta SM som lvl 60. Det var vel ganske OffT. Han sa at kvaliteten på filmen var imponerende.. Jeg tror filmen er laget i fraps.. får å få så god kvalitet i fraps bør han ha et utrolig godt GFX, CPU og RAM... tror ikke det finnes egne opptaksprogram til WoW.. evt et alternativ til Fraps bare.. Så absolutt ikke, min post var ikke mer OT enn din. Såvidt jeg kan se finnes det ikke et eneste spørsmåltegn i hans post (foruten topic) og han sier faktisk at det var imponerende å raide Strat med alt+z "slått på". Uansett så er det liten vits å krangle om slikt, jeg kommenterte bare hva han skrev i sin post. Og hva mener egentlig trådstarter med Ikkeno spes siden den er jo en PVE film. ?! Det er ikke bare ganking som er moro å se på vet du.....
Darx* Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 unnskyld vist dere har miforstått, men jeg lurte egentlig bare på om dere har noen forklaringer på det med at han helt uten IU greide og spille normalt...
Thraze Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Binde keys Jeg og vil vite hvilket prog han bruker. FRAPS suger.
Djevlen Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 unnskyld vist dere har miforstått, men jeg lurte egentlig bare på om dere har noen forklaringer på det med at han helt uten IU greide og spille normalt... Trykker du på "1" vil den spellen/kommandoen som ligger på den plassen bli brukt.
tiboine Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 (endret) edit: nevermind Endret 16. mai 2005 av MallRaT
Nvrmind Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 det har veldig mye å si ossen codec du bruker.. den trialen får du ikke valgt det..
royale Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 For at all slags UI og lignene skal gå vekk kan du bare trykke alt+z eller no sånt.
Tåkefyrste Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 For at all slags UI og lignene skal gå vekk kan du bare trykke alt+z eller no sånt. hvor i denne tråden ble det spurt om hvordan man fjerner UI?
royale Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 For at all slags UI og lignene skal gå vekk kan du bare trykke alt+z eller no sånt. hvor i denne tråden ble det spurt om hvordan man fjerner UI? hehe, ja. Kanskje jeg skulle ha lest første tråd ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå