Gå til innhold

hvordan bruker man brushes i photoshop?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan man bruker de? :hm:

 

Søk på google etter tutorial :)

Det svaret der er vel litt som å svare "kanskje du kan spørre noen om å hjelpe deg?"... Skjønner kanskje at spørsmålet du i utgangspunktet svarer på var litt ukonkret eller noe sånt, men det finnes jo folk her inne som tar seg tid til å gi folk svar på slike spørmål? Det hender jo at folk nettopp har vært borti problemet, bare har en direktelink på lager, eller gidder å finne fram en link for å gjøre folk en tjeneste.

 

Eller skriver dere slike svar for å si at slike spørsmål er for dumme for dette forumet..?

 

Jeg er jo ikke akkurat noe bedre selv i dette tilfellet da.:blush: Svarer jo ikke akkurat på spørsmålet og er nok litt off-topic, men jeg lurer oppriktig på hva dere mener med slike svar...

Lenke til kommentar
Hvordan man bruker de? :hm:

 

Søk på google etter tutorial :)

Det svaret der er vel litt som å svare "kanskje du kan spørre noen om å hjelpe deg?"... Skjønner kanskje at spørsmålet du i utgangspunktet svarer på var litt ukonkret eller noe sånt, men det finnes jo folk her inne som tar seg tid til å gi folk svar på slike spørmål? Det hender jo at folk nettopp har vært borti problemet, bare har en direktelink på lager, eller gidder å finne fram en link for å gjøre folk en tjeneste.

 

Eller skriver dere slike svar for å si at slike spørsmål er for dumme for dette forumet..?

 

Jeg er jo ikke akkurat noe bedre selv i dette tilfellet da.:blush: Svarer jo ikke akkurat på spørsmålet og er nok litt off-topic, men jeg lurer oppriktig på hva dere mener med slike svar...

Du er ikke noe bedre selv nei.

 

 

 

Hva mener du med Hvordan?

Trykker på Brush tool knappen og Bruker den?

Lenke til kommentar
Ingen spørsmål er for dumme.

 

Jeg forstod ikke hva han mente med "hvordan bruke brushes i photoshop".

 

Trykker på Brush tool knappen og Bruker den?

Nettopp...

Ok, men da er det jo ikke noe problem. Det var ikke egentlig meninga å være så inmari kritisk. Når jeg ser innlegget mitt nå skjønner jeg at det oppfattes sånn. Har sett en del innlegg rundt omkring her som er litt som ditt, og lurte på om det var en måte å si at "du bør i alle fall gidde å søke i google før du maser på oss her inne". Jeg vet at enkelte folk i andre forum har den holdninga, og ville bare vite om du mente det samme. Nå skjønner jeg jo at jeg tok feil, og det er jeg veldig lei meg for. Alltid kjipt å få slike beskyldninger mot seg.

 

 

Du er ikke noe bedre selv nei.

 

Takk for bekreftelsen, ja. Jeg lurte i alle fall på et eller annet, og måtte jo rett og slett skrive innlegget mitt her i sammenheng med innlegget..? :roll:

Endret av thorandre
Lenke til kommentar

Noen ganger er å be noen om å ta et søk kanskje nødvendig. Det er noen lathanser som spør før de tenker/søker. Det som kanskje er viktig å tenke på her, er at personen som spør gjerne allerede har søkt. Kanskje han/hun har problemer med å finne det han/hun leter etter, og håper på å få anbefalte lenker fra personer som allerede har erfaring med det aktuelle emnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...