Gå til innhold

Avspilling av video lastes ned fra Bittorrent..


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke går å se på filmer jeg laster ned fra bitorrent... Nå laster jeg ned en serie... Da kommer mappen og alle eppisodene fram med engang, alle begynner nå null kb, men så er den første ferdig 369 mb. Xvid codec, har Xvid codec og avspiller. Men det jeg lurer på er, hvorfor går det ikke ann å se den episoden før ALLE andre er ferdig? Jeg prøvde til og med å kopiere fila ut fra mappa, men fortsatt ville den ikke spille av? Noen som har noen erfaringer på område? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi bittorrent laster ned segmenter som blir satt sammen etter hvert. Det betyr at når du laster ned så kan ned for eksempel begynne i midten av filen eller hvilken som helst plass. Så blir det satt sammen etter hvert. Tror jeg !

 

Når du sier at hele filen er der fra begynnelsen av, så er det feil. Det er bare satt av harddiskplass og inneholder nok bare 0'er.

Endret av dreden
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

kan hende klienten han bruker "låser" filen slik at kun selve klienten får skrevet/lest av filen. så trådstarter kan prøve å stenge klienten og så forsøke å åpne filen..

 

 

men jeg tror denne tråden kommer til å bli stengt snart.. dette grenser vel veldig til piratkopierings prat.. og det liker ikke hw.no

(for alt jeg vet kan det være en serie som ikke er lisensert)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...