Gå til innhold

Veit noen om kabinett til IBM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter kabinett til en IBM pc, veit noen hvor man kan finne kabinett til min IBM pc. Er det noen som veit om en side jeg kan få tak i et sånt kabinett. :ermm::ermm::ermm::ermm::ermm::ermm::ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker de ikke ATX-standard på kabionettet ditt? Eller er det bare at du liker designet på kabinettet? (Kan jeg ikke tenke meg)

Men det hadde vært greit med bilder for å hjelpe deg, eventuelt link ;)

Skrevet
Jeg er på jakt etter kabinett til en IBM pc, veit noen hvor man kan finne kabinett til min IBM pc. Er det noen som veit om en side jeg kan få tak i et sånt kabinett. :ermm::ermm::ermm::ermm::ermm::ermm::ermm:

Dette er vel "litt" overdreven bruk av smilies?

Men hvorfor skal du absolutt ha et IBM kabbis når det finnes så mye annet fet :hmm:

Skrevet

Uansett er det bare å leite på dynga, spørre skoler og arbeidsplasser og naturligvis IBM selv! :) Og demp bruken av smileys, tror ingen på forumet er så snåle at de ikke greie å se en smiley uansett..

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du ha akkurat slikt kabinett? Vil det si at du har "innmaten" (HK, CPU, HD..etc) som har vært i en IBM A30 "Thinkcentre" og ønsker dette montert i ett annet kabinett?

Da vil jeg tro at ett hvilketsomhelst kabinett duger.. bortsett da fra at IBM, Compaq/HP..etc gjerne har sine egne "løsninger" på HK-kontakter (Pwr-sw, LED...).

De fleste Webshop selger kabinetter i Desktop-format (som dette er)..

Skrevet

Du leiter etter et desktop-kabinett altså? Det får du tak i på dynga, for det er så utgodt! Bytt emnetittel om det er bare et tilfeldig "ligge-kabinett" du trenger..

Skrevet

Skal ta alt som er i IBMen og sette det i en marskin som skal stå.

Bare lurte på om det fantes noen ISB kabinetter som man kan kjøpe. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...