Silvester Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Har ett program, RecordNow heter det.Men der kommer ikke noe sånnt opp Dette er en situasjon der du burde lære deg å bruke google. Det står en million steder på nettet hva du skal gjøre med ISO-filer
objorkum Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Første treff på Google sa meg at RecordNow 6.5 ikkje kan brenne ISO CD-ar. This is a known limitation of RecordNow 6.5. Other versions (including 6.7) do not suffer from this limitation. Kanskje du har den versjonen? Her står det korleis du skal gjere det: http://oasis.unc.edu/index.php?module=page...ion=10500:12:13
wil Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 hei, for min del ser jeg ikke på Linuxiso.org som noen kandidat mer når det gjelder å laste ned Linux. jeg synes for min del at Linuxiso.org er litt udatert. gidder liksom ikke å oppdatere så mye. det er litt kjipt.
random_wannabe Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 Takk for hjelpen karer Ja, må vel lære meg å bruke google Mvh. -Lilleslem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå