KompleX Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Starta opp WoW netopp, skriver inn riktig pass og brukernavn - dobbelt sjekket flere ganger. Men når jeg prøver å logger inn, står den fast ved authentication helt til den sier "Unable to connect to server" eller noe i den duren... Har sjekket at Sylvanas ikke er nede, så det er ikke det. Skjønner dere hva som er galt? (Jeg vet ikke om dette har noe å si, men når jeg ser på NetLimiter mens den logger inn, viser den 0KB inn og 0KB ut - altså 0 aktivitet. normalt?) Fiks!
dnthalhuk Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) jeg og, er vel bare å vente Jeg er fast på burningblade. Endret 3. mai 2005 av 1337Antikatt
Taykun Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Skjedde samme med meg og flere jeg kjenner i går. Jeg kom inn etter en halvtimes pause med hammering, men de andre kom ikke inn på hele dagen, før klokka 11 om kvelden. Er bare å vente, serverne er vel enda litt ustabile..
GnomiS Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Blizzard har hatt litt problemer med påloggingsserveren. Jeg kom inn for litt siden, så det er nok fikset.
dnthalhuk Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Skjedde samme med meg og flere jeg kjenner i går. Jeg kom inn etter en halvtimes pause med hammering, men de andre kom ikke inn på hele dagen, før klokka 11 om kvelden. Er bare å vente, serverne er vel enda litt ustabile.. nå ble jeg litt redd.
Gnurk Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hadde samme problemet rundt kl 1530 i dag, tok 20-30 minutter så var det mulig å logge på igjen. Var ute en tur fra 1700-1830, spilte i 10 minutter og ble disconnected, er nå atter igjen stuck ved "Authentication". Er det bare meg, eller blir man alltid disconnected etter første slag på et eller annet monster?
dnthalhuk Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) fremgang å spore nå, er på connected at the moment Edit: kom til retriving characterlist og disconnet edit2: inne nå Endret 3. mai 2005 av 1337Antikatt
abraxa Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 fremgang å spore nå, er på connected at the moment Jeg var inne på "Retrieving character list" men ble disconnecta Hadde håpa på en time spilling før fotballkampen, men det ser stygt ut!
KompleX Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Ah, trodde det var et problem hos meg jeg. Godt å vite.
clown Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Ah, trodde det var et problem hos meg jeg. Godt å vite. NOen som kommer inn=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå