Gå til innhold

Sitter fast ved Authentication

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starta opp WoW netopp, skriver inn riktig pass og brukernavn - dobbelt sjekket flere ganger. Men når jeg prøver å logger inn, står den fast ved authentication helt til den sier "Unable to connect to server" eller noe i den duren... Har sjekket at Sylvanas ikke er nede, så det er ikke det. Skjønner dere hva som er galt?

(Jeg vet ikke om dette har noe å si, men når jeg ser på NetLimiter mens den logger inn, viser den 0KB inn og 0KB ut - altså 0 aktivitet. normalt?)

Fiks!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde samme med meg og flere jeg kjenner i går. Jeg kom inn etter en halvtimes pause med hammering, men de andre kom ikke inn på hele dagen, før klokka 11 om kvelden. Er bare å vente, serverne er vel enda litt ustabile.. :thumbdown:

Skrevet
Skjedde samme med meg og flere jeg kjenner i går. Jeg kom inn etter en halvtimes pause med hammering, men de andre kom ikke inn på hele dagen, før klokka 11 om kvelden. Er bare å vente, serverne er vel enda litt ustabile.. :thumbdown:

:ermm: nå ble jeg litt redd.

Skrevet

Hadde samme problemet rundt kl 1530 i dag, tok 20-30 minutter så var det mulig å logge på igjen. Var ute en tur fra 1700-1830, spilte i 10 minutter og ble disconnected, er nå atter igjen stuck ved "Authentication".

Er det bare meg, eller blir man alltid disconnected etter første slag på et eller annet monster? :p

Skrevet (endret)

fremgang å spore nå, er på connected at the moment :)

Edit: kom til retriving characterlist og disconnet :no:

edit2: inne nå :)

Endret av 1337Antikatt
Skrevet
fremgang å spore nå, er på connected at the moment :)

Jeg var inne på "Retrieving character list" men ble disconnecta :p

Hadde håpa på en time spilling før fotballkampen, men det ser stygt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...